Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Wie heeft dat nu ook wel eens?? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=63489)

Tiefleger 18-12-2009 20:53

Wie heeft dat nu ook wel eens??
 
Mijn vrouw kwam van de week weer eens thuis met onze Passat zegt ze, nu heb ik alweer op een drempel vast gezeten. :shake: :shake: :shake: Ik zeg hoezo vast, ja dan hoor je onder de auto gggggggk als ik erover heen rij. Ik weer, nou dat gaat weer lekker dan. Zegt ze ineens is er niet iets dat de auto psssssssssssssst hand beweging omhoog en psssssssssssssssst hand beweging omlaag gaat. Ik zeg zeker wel. :D :D :D :D :D :D :D :D
Dus misschien toch maar Airride, ik denk alleen als ze de prijs weet dan zal ze wel zeggen laat maar dan maar met ggggggggggk over de drempel.

René (Tiefleger)

Ruud 18-12-2009 20:55

Geef haar gewoon een nieuwe fiets, dat is veel goedkoper :D

Jurgen Santana 18-12-2009 21:05

Als hij maar ietsjes aanloopt wil minder boodschappen doen en/of afvallen ook nog wel helpen;)

Larsv5 18-12-2009 21:05

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Geef haar gewoon een nieuwe fiets, dat is veel goedkoper :D



:D

Tiefleger 18-12-2009 21:13

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Als hij maar ietsjes aanloopt wil minder boodschappen doen en/of afvallen ook nog wel helpen;)


Nou afvallen liever niet, ze weegt maar 54. en ik het dubbele en een beetje meer :D . En nu komt het ik heb er geen last van gggggggggggggk.

René (Tiefleger)

monark 18-12-2009 21:30

mijn vrouw is nog veel erger en belt mij onderweg op en hoor veel gekraak en gebonk op de achtergrond,ik vraag wat dat is.
nou zegt ze dat komt ergens voor onder de motorkap vandaan maar dat deed ie vanmorgen ook al dus ik snel naar huis gereden en wat denkje ja hoor de motor opgeblasen.
ja zij ik vond al dat ie wat anders dan anders klonk :screwy: :mad:

gr pieter.

René 18-12-2009 21:36

Mijn vriendin maakt foto`s van de Golf als ze hem mee heeft gehad, zodat ze vol trots kan laten zien dat ze hem ver van de andere auto`s had geparkeerd ;)

Tiefleger 18-12-2009 21:43

Quote:
Originally Posted by monark
mijn vrouw is nog veel erger en belt mij onderweg op en hoor veel gekraak en gebonk op de achtergrond,ik vraag wat dat is.
nou zegt ze dat komt ergens voor onder de motorkap vandaan maar dat deed ie vanmorgen ook al dus ik snel naar huis gereden en wat denkje ja hoor de motor opgeblasen.
ja zij ik vond al dat ie wat anders dan anders klonk :screwy: :mad:

gr pieter.



Dat zou mijn vrouw kunnen zijn. :D

René (Tiefleger)

De Pul 18-12-2009 21:53

Quote:
Originally Posted by Tiefleger
Dat zou mijn vrouw kunnen zijn. :D

René (Tiefleger)

je weet zeker dat het niet toevallig dezelfde is?

monark 18-12-2009 22:04

Quote:
Originally Posted by De Pul
je weet zeker dat het niet toevallig dezelfde is?


dan moet er maar een fotootje bij want nu vertrouw ik het niet meer :eek: :D

sixpack 18-12-2009 22:31

mijn vrouw doet daadwerkelijk psssssssssssssst :D
maar meestal staat er dan op de oprit een boratouareg achtig iets :redface:

VolkswagenRacing 18-12-2009 22:38

Quote:
Originally Posted by René
Mijn vriendin maakt foto`s van de Golf als ze hem mee heeft gehad, zodat ze vol trots kan laten zien dat ze hem ver van de andere auto`s had geparkeerd ;)


Die van mij parkeerd de Bora zo op 2 vakken, ook als het heel druk is.
Als er mensen dan zeggen dat het asociaal is of vragen waar ze mee bezig is, zegt ze "dat moet van m,n vriend, anders gooien al die idioten hun deur tegen zijn auto"

:)

Dat noem je nog eens een goeie opvoeding

JarnoVWPolo6N 18-12-2009 22:50

Quote:
Originally Posted by sixpack
mijn vrouw doet daadwerkelijk psssssssssssssst :D
maar meestal staat er dan op de oprit een boratouareg achtig iets :redface:


Soortgelijks heb ik ook altijd als de vriendin meerijd, "zet dat ding toch eens hoger joh, hij raakt overal de banden of de drempels", "nee joh, dat hoort erbij, ik ga toch niet op een eenzame hoogte rijden, kom op he, dan pak ik wel jouw auto!" :D

Tiefleger 18-12-2009 23:07

Dat er nog geen vrouw heeft gereageerd.

René (Tiefleger)

Gertjan 18-12-2009 23:54

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Geef haar gewoon een nieuwe fiets, dat is veel goedkoper :D


:lmao:

Ik moet m'n zus een keer wegbrengen, toen ik over een bol wegdek reed (kgggg kgg bonk kggg) schrok ze zich ook helemaal dood en dacht minstens dat 3 wielen en de achteras eraf waren gevallen :D

Jesse 19-12-2009 12:03

maat in mijn auto, door goes, ook zo'n bol wegdek, kggggggggrrrrrrrr, die hele straat door, helemaal in paniek, dacht dat we niet meer wegkwamen :D

Tjaap 19-12-2009 12:17

Quote:
Originally Posted by ruud's fridolin
Geef haar gewoon een nieuwe fiets, dat is veel goedkoper :D

Wat moet je nou met een fiets in de keuken?

d-ick 19-12-2009 18:43

Mn vrouw had een keer een kras op mn velg gereden tijdens het fileparkeren.Dus ik zei tegen haar:als je nu de volgende keer het portier open doet,kun je kijken hoever je van de stoeprand staat.Dan hoef je de velgen niet te beschadigen.Een paar weken later belde ze helemaal overstuur naar mn werk dat ze een ongelukje had.Ze had gedaan wat ik zei,maar een lantarenpaal over het hoofd gezien en daar met de openstaande deur tegenaanreden.Gevolg:portier ontzet en mijn stijl naar binnen gedrukt :shake: Maar mn velgen waren niet geraakt :D

breadfan83 19-12-2009 19:01

lol @ Jaap! :D

De Pul 19-12-2009 20:19

Quote:
Originally Posted by d-ick
Mn vrouw had een keer een kras op mn velg gereden tijdens het fileparkeren.Dus ik zei tegen haar:als je nu de volgende keer het portier open doet,kun je kijken hoever je van de stoeprand staat.Dan hoef je de velgen niet te beschadigen.Een paar weken later belde ze helemaal overstuur naar mn werk dat ze een ongelukje had.Ze had gedaan wat ik zei,maar een lantarenpaal over het hoofd gezien en daar met de openstaande deur tegenaanreden.Gevolg:portier ontzet en mijn stijl naar binnen gedrukt :shake: Maar mn velgen waren niet geraakt :D

whahahaha,wat voor straf heb je dr gegeven? :rolleyes:


All times are GMT +1. The time now is 19:12.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.