Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   interieur verbouwing (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11659)

MauSeR35 30-06-2005 15:44

interieur verbouwing
 
Ik ben een tijd geleden begonnen met het zelf (ver)bouwen van een dashboard van mijn Golf omdat ik het standaard uitzicht een beetje beu was en ik bv audi TT dashboards veeeel te duur vind. Dus dan zelf maar wat brouwen en zien wat er van komt. Nu is dit het stadium waarin het hele spul verkeerd, moet dus nog strakker gemaakt worden e.d. he!
mijn kachel bedinging komt in de middenconsole die ik ook nog ga verbouwen, daar komt tevens de schakellaar voor de achterruitverwarming in te zitten. De ventilatieroosters aan de zijkant die er in komen zijn van een passat uit 2000, de lichtschakellaar ook net als de bedining voor de dimmer van de dashboardverlichting. De middelste ventilatie roosters weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen, misschienlaat ik die wel weg.
O ja het hele spul ga ik bekleden met zwarte skai zodat het niet te blingbling plastic achtig wordt, hoop ik :o


MauSeR35 30-06-2005 15:50

nog wat fotokes:






Matheo 30-06-2005 15:55

eindelijk ook een topic begonnen! ;)
begint er echt al goed uit te zien maus! zitten ook al aardig wat uurtjes in eej :D
ik kan niet wachten om het klaar te zien!

Franklin 30-06-2005 15:56

ziet er best cool uit snel verder en foto's als hij af is:D

MauSeR35 30-06-2005 15:58

ja moet nu binnen een paar weken af eigenlijk, ben er al wel langer mee bezig maar ik had nog geen digicam tot gisteren dus kon ik ook nix uploaden, zal het vanaf nu proberen bij te houden.
ik zit alleen nog met een dingetje, ik wil een lichtschakkellaar uit een golfIV/passat etc gebruiken maar weet er iemand misschien hoe het ongeveer zit met de bedrading daarvan? dat is mijn enige struikelpunt nog eigenlijk...

Koen is sleeping 30-06-2005 20:18

Quote:
Originally Posted by MauSeR35
Ik ben een tijd geleden begonnen met het zelf (ver)bouwen van een dashboard van mijn Golf .....


Jouw golf? MIJN golf zul je bedoelen. :D

MauSeR35 01-07-2005 17:02

:D je hebt gelijk, maar jij hebt hem ook weer van iemand anders ;)

MauSeR35 01-07-2005 17:06

ff een kleine update weer:
dashboardkastje klep zit er in, nu nog ff strak maken


overzichtje van de hele boel in elkaar, heb nog een beetje aan t plamuren geweest:


Pedaalemmer 01-07-2005 17:38

Super project ben benieuwd naar het resultaat!

M.I.V.W 01-07-2005 20:18

De lichtschakelaar is niet echt het grote probleem,de dimmer wel,bij een passat dim je geen lampjes maar kleine leds zoals in een mobiele telefoon,en die dimmer werkt niet op normale lampjes,als je meer info wilt over de schakelaar moet je me maar effe mailen ,je kan ook kijken in de schakelaar waar de stekker in zit,daar staan nummers per pool en die komen overeen met de nummers in je golf 2 schakelaar.
Het makelijkst is een stekker op de sloop halen met een stuk kabelboom ,de kleuren komen bijna allemaal overeen met de golf 2 kleuren,check altijd de nummers in de schakelaar voor de zekerheid.

Succes

MauSeR35 03-07-2005 21:25

dat van die ledjes ipv lampjes had ik idd nog niet bij stilgestaan, zal dan alle lampjes vervangen door ledjes of een andere oplossing verzinnen, is nog niet het allerbelangrijkste.
de "matching numbers" had ik ook al gezien, maar das maar een deel van alles, ik mail je nog even. al vast bedankt

MauSeR35 12-07-2005 18:58

Hier nog een paar fotos's van het begin van mijn projectje, ik had toen nog geen digicam en kon deze foto's dus niet eerder plaatsen, maar leek me wel aardig om ook nog iets van t begin te laten zien.. :rolleyes:


dashboard met enkele mdf delen en weggehakte stukken
beetje purruh


PUR en mdf geschuurd


Me and the polyshitstinkzooi


voor het grote plamuurwerk...


paar dingetjes inbouwen:



Nu achteraf zou ik een aantal dingen wel anders doen, bijvoorbeeld de vorm van PUR maken gaat opzig goed maar t had allemaal wel wat strakker mogen zijn voordat de poly er over ging maar goed das een les voor de volgende keer.
Volgende keer ook weer actuelere foto's :p

Pedaalemmer 27-07-2005 10:23

geen tft schermpje erin? :p

MauSeR35 27-07-2005 21:13

voorlpig nog even niet, heb er wel enigzins rekening mee gehouden voor de toekomst, carputertje er in op de plek waar nu de extra meters en de radio komen, moet precies een 7' in passen als het meezit.
maar zoals gezegd even niet, was even te duur en ik heb nog wat andere projectjes lopen die eerst af moeten voor VW Mania. velgen afmaken, kofferbak verder bekleden en mijn wielranden om laten rollen voor mijn andere velgen denk ik.
dus na mania verder met dit project!

Koen is sleeping 28-07-2005 20:25

Quote:
Originally Posted by MauSeR35
voorlpig nog even niet, heb er wel enigzins rekening mee gehouden voor de toekomst, carputertje er in op de plek waar nu de extra meters en de radio komen, moet precies een 7' in passen als het meezit.
maar zoals gezegd even niet, was even te duur en ik heb nog wat andere projectjes lopen die eerst af moeten voor VW Mania. velgen afmaken, kofferbak verder bekleden en mijn wielranden om laten rollen voor mijn andere velgen denk ik.
dus na mania verder met dit project!


Omrollen laten doen bij Korst in Fijnaart. Vlakbij, 75 Euro voor je achterschermen en netjes. (4 weken geleden hebben ze mijn Vento gedaan, gewoon goed)

MauSeR35 30-07-2005 20:09

ga ik daar volgende week eens even naar toe als de atsen af zijn, kunnen ze er gelijk bandjes op leggen (en mijn achtervering ophogen misschien)


All times are GMT +1. The time now is 09:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.