Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   golf 2 g60 remservo en Electronic problemen. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=130571)

Evert_7 01-12-2014 11:56

golf 2 g60 remservo en Electronic problemen.
 
Hey
ik heb een golf gti die ze hebben omgebouwd naar een g60 de wagen heeft altijd goed gereden maar van de ene dag op de andere heb ik er veel problemen mee mijn electronica oa. electriche ramen electrische zetels ruitenwisser en blazer van de ventilator voor het interieur doen het allemaal niet meer wat zou dit kunnen zijn? En 2 dagen later ging mijn rembekrachtiging ook niet meer maar ik zie er geen vacuüm bekrachtiger opstaan is deze misschien electrich?
Alvast bedankt

Rallye-VR6t 01-12-2014 15:04

Massa punten controleren. Gewoon ieder Bruin draadje volgen waar deze op het chassis komt, schoonmaken.

Evert_7 01-12-2014 15:43

Oké ga dit eens proberen dankuwel. Maar de auto heeft in 12 jaar tijd maar 7000 km gereden en is voledig gerestaureerd geweest deze heeft altijd binnen gestaan en naar mijn weten was geen enkel punt geoxideerd het zag er nog allemaal piekfijn uit.

Gino89 01-12-2014 18:52

Er hoeft maar een beetje vocht onder gezeten te hebben, dan gaat het van zelf oxideren na jaren.

Erik Baas 01-12-2014 19:08

Quote:
Originally Posted by Gino89
Er hoeft maar een beetje vocht onder gezeten te hebben, dan gaat het van zelf oxideren naar jaren.

na jaren

VwGolfMK2VW 01-12-2014 22:29

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
na jaren


Bedankt, begreep ook al niks van de zin die hij typte :rolleyes:

tim_j 02-12-2014 19:49

Spelling baas.
Zekering niet gesprongen?

Evert_7 03-12-2014 16:51

Ik heb ale zekeringen in mijn zekeringkast nagekeken en alle massapunten op corrosie gecontroleerd alles was in orden. Zou het eventueel een relais kunnen zijn? Zoja de welke ?

m20vt 03-12-2014 17:08

Evert, 1 relais kan niet voor zoveel uitval zorgen, motor start en loopt gewoon goed??, zekeringkast zelf of kontaktslotblokje ook in orde??
Ps. voor de spelling fanaten jullie begrepen heus wel wat Gino bedoelde!!, en de 2 andere fouten in z'n kommentaar niet eens opmerken??

Erik Baas 03-12-2014 17:18

Quote:
Originally Posted by Evert_7
Zou het eventueel een relais kunnen zijn? Zoja de welke ?
Dat wijst op een probleem met het X- of ontlastingsrelais, maar dan doen dingen als clignoteurs, claxon en groot- en dimlicht het ook niet meer. (relaisnr. 17, 18 of 100)

Evert_7 03-12-2014 17:45

Ja de motor loopt perfect de digitale teller werkt perfect de lichten werken allemaal perfect de claxon ook alleen de binnen ventilator voor verwarming de electriche zetels de electrische ramen de ruitenwissers en de rembekrachtiging (deze is denkik ook electrich) werkten van de ene op de andere dag niet meer. Contactslot werkt goed. de rij met alle zekeringen vanonder is goed en dan heb ik boven mijn relais nog 2 zekeringen van 30A zitten deze zijn ook goed. Zitten er misschien nog ergens?

Erik Baas 03-12-2014 18:08

Quote:
Originally Posted by m20vt
Ps. voor de spelling fanaten jullie begrepen heus wel wat Gino bedoelde!!,
Ja hoor, na drie keer lezen... :-(

Quote:
en de 2 andere fouten in z'n kommentaar niet eens opmerken??
Niet op reageren is iets anders dan niet opmerken!

PS.: Spellingfanaten is één woord. :-p

Erik Baas 03-12-2014 18:15

Quote:
Originally Posted by Evert_7
[..] zekeringen [..] Zitten er misschien nog ergens?
Voor de stoelen en de ramen zou dat best kunnen, voor de ruitenwisser en de aanjager normaal gesproken niet. Je moet nu haast wel met een voltmeter aan de gang: de draad volgen en kijken waar er nog spanning op staat...

m20vt 03-12-2014 18:25

Reageer dan ook niet op "naar jaren"! :screwy:, Aha dus mijn foutje wel gevonden?!, :thumbup:
Ps. wat de relais aangaat moet ik je gelijk geven.

Erik Baas 03-12-2014 18:45

Quote:
Originally Posted by m20vt
Reageer dan ook niet op "naar jaren"! :screwy:
Die was echt té erg. PS.: Schrijf mij niet voor wanneer wel of niet te reageren, ja?

Audi1981 03-12-2014 19:26

Was het nou miereneuker of mierenneuker Eric? :D

Rinus66 03-12-2014 19:56

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Die was echt té erg. PS.: Schrijf mij niet voor wanneer wel of niet te reageren, ja?


Alleen wanneer niet lijkt mij ook voldoende. :D

m20vt 03-12-2014 20:02

Wie is hier nu eigenlijk de MIERENEUKER?? :D , reageren doe je op het topic en niet op iemands schrijfwijze, anders kun je op het forum wel 220 keer per dag "reageren"!
Ps. mijn foutje was dus geen foutje Erik!, en nu back on topic!

Erik Baas 03-12-2014 20:43

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Was het nou miereneuker of mierenneuker Eric? :D

Ik ga maar niet proberen om jou iets bij te leren, jij kunt zelfs mijn naam niet eens spellen. En dat terwijl die er nota bene boven staat, je hoeft hem alleen maar over te typen. Overigens zal ik dit soort correcties blijven doen; doe er je voordeel mee, leer er iets van, en reageer er niet op, anders krijg je inderdaad telkens zulke lange off-topic discussies (nu al 9 off-topic reacties)...

VwGolfMK2VW 03-12-2014 20:44

Vreemd dat er zoveel uitvalt op verschillende plekken in de auto..
Het klinkt toch echt als een massa probleem, probeer eens een extra (tijdelijke) massa te leggen van de minpool naar je carosserie.

En anders wordt het toch eens meten op de locaties die niet meer werken.
Ook kun je de plek controleren waar de draadboom de auto in gaat op slijtage of vocht.

En controleer even je zekeringskast op vocht en kijk even of alle stekkers nog goed vast zitten (misschien is de borgpen die de stekkers borgt losgeschoven)

P.s

Excuus als er spelfouten in de zinnen voorkomen, ben ook maar n mens :D


All times are GMT +1. The time now is 20:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.