Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   paar trobbles met 1.3 injectie van 87 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=134919)

california crui 30-08-2015 22:25

paar trobbles met 1.3 injectie van 87
 
Ik Heb Volgende Problemen Bij Golf 2 1.3 Injectie
Ik Heb Hem Onlangs Over Genomen
Bij Koud Starten Viel Deze Constant Uit
Bij Warm Bleef Deze Draaien
Als Je In Versnelling Stond En Wil Vertrekken Moest Je Veel Gas Geven Of Hij Viel Stil
Als Je De Luchtmassameter Uitschakelde Bleef Hij In Koud Stand Draaien
Als Je Toen Gast Gaf Viel Hij Weg

De Blok Heeft Onlang Een Defecte Joint Culasse Gehad
Kop Is Hierbij Gedemonteerd, Gevlakt En Terug Ineen Gezet

Nu Had Ik Opgemerkt Dat De Massa Kabel Van De Motor Naar Batterij -
Groen Aangeladen Was En Dus Niet Goed Contact Kon Geven

Nu Heb Ik Deze Vervangen ( Niet Door Een Originele)
En Tijdens Het Vervangen Heb Ik Per Ongeluk Tegen De Plus Pool Hiermee Gestoot ( Effe Een Vonk)

Nu Na Alles Terug Aan Te Sluiten Wil Ik De Wagen Starten, Maar Slaat Deze Niet Aan.
Je Hoort Wel Dat De Benzinepomp Constant Benzine Aanvoerd ( Is Dit Normaal)

Wat Kan Ik Best Allemaal Nagaan Vooralleer Een Garage Te Raadplegen?

california crui 31-08-2015 22:14

Niemand die me kan helpen

klaas1 01-09-2015 10:06

Ik vermoed dat je temperatuursensor niet goed is.

california crui 05-09-2015 12:48

niemand dat nog meer tips heeft? want met defecte sensor moet deze toch nog starten he

Bartusappe 13-09-2015 11:00

Zit een koude start sensor op meende de blauwe als die kaduuk is start hij heel erg moeizaam en loopt zwaar beroerd

JohanV 26-09-2015 13:15

Bij omdraaien van de sleutel moet de brandstofpomp alleen een korte aanvoer geven (ong. 5 sec). Daarna is de boel op druk. Als de brandstofpomp continu door blijft lopen, is meestal de ECU (digijet) kapot.

Als je daarnaast nog zegt dat je hem hebt kortgesloten, dan kan dat de oorzaak zijn dat hij kapot is. De digijet regelaar heeft 2 pinnetjes die aan massa liggen, de ene aan de accu min en de andere aan het blok. Er loopt dus eigenlijk een massa door de regelaar. Bij kortsluiting stuur je die stroom door de regelaar.


All times are GMT +1. The time now is 06:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.