Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Het kabelboom mysterie. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=137659)

Mitta 02-05-2016 15:10

Het kabelboom mysterie.
 
Hallo allemaal,

Ik ben mijn kabelboom in de auto aan het inbouwen maar kom er niet uit, na veel te veel tijd verloren te zijn hoop ik dat jullie mij de gouden tip kunnen geven!

Zekering 11 van mijn '77er Golf S blijft door slaan. Onder deze zekering valt:

- Stuurstroom van de achter ruit verwarming,
- Ruitenwissers voor,
- Ruitensproeier voor,
- Interval relais,

Dit heb ik allemaal gecontroleerd/Los gekoppeld, maar dat maakt geen verschil.

Wellicht heeft iemand voor mij een foto van de achterzijde van zekeringkast nummer:
171 941 821A
171 841 813A

Ik heb diverse zekeringkasten en een nieuw contactblokje geprobeerd, dat maakte geen verschil.

Wie helpt mij weer op weg?!

Putje 02-05-2016 17:10

Quote:
Originally Posted by Mitta
Hallo allemaal,

Ik ben mijn kabelboom in de auto aan het inbouwen maar kom er niet uit, na veel te veel tijd verloren te zijn hoop ik dat jullie mij de gouden tip kunnen geven!

Zekering 11 van mijn '77er Golf S blijft door slaan. Onder deze zekering valt:

- Stuurstroom van de achter ruit verwarming,
- Ruitenwissers voor,
- Ruitensproeier voor,
- Interval relais,

Dit heb ik allemaal gecontroleerd/Los gekoppeld, maar dat maakt geen verschil.

Wellicht heeft iemand voor mij een foto van de achterzijde van zekeringkast nummer:
171 941 821A
171 841 813A

Ik heb diverse zekeringkasten en een nieuw contactblokje geprobeerd, dat maakte geen verschil.

Wie helpt mij weer op weg?!


klinkt als een kapotte kabel ergens in je boom

Joris_MK1 02-05-2016 17:22

Je kunt in ieder geval de kabelbomen er 1 voor 1 achterin in steken.. Dan weet je al heel snel of het aan je dashboard kabelboom, achterlicht kabelboom, of motorkabelboom ligt...

Waar kom je vandaan? Beetje troubleshooten in de buurt vind ik geen probleem, kom ik wel uit :)

Erik Baas 02-05-2016 21:39

Quote:
Originally Posted by Mitta
Wellicht heeft iemand voor mij een foto van de achterzijde van zekeringkast nummer: 171 941 821A
https://www.google.nl/search?q=171+941+821A&tbm=isch

Quote:
171 841 813A
Dat is volgens mij geen zekeringkast.

Joris_MK1 02-05-2016 21:45

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
[url]

Dat is volgens mij geen zekeringkast.


Datzelfde maar dan met 941 wel. Er zit een systeem in he :thumbup:

Erik Baas 02-05-2016 22:34

Aha. Dus voordat ik OP op weg help door een Google-link te geven (wat hij/zij ook zelf had kunnen doen), moet ik eerst evt. typefouten opsporen en corrigeren... Wat stom van mij, he?

Joris_MK1 03-05-2016 04:54

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Aha. Dus voordat ik OP op weg help door een Google-link te geven (wat hij/zij ook zelf had kunnen doen), moet ik eerst evt. typefouten opsporen en corrigeren... Wat stom van mij, he?


Het is maar net met welke mind-set je op een forum zit... Ik zit hier niet om de wijsneus uit te hangen of om discussies over spelling te voeren, ik probeer wat mensen te helpen en zou het leuk vinden als dat andersom ook zo is, mocht ik een keer vastlopen ergens mee. Naar mijn idee zou het heel aardig zijn als iedereen er zo in zat. Back on topic :thumbup: Volgende post is voor Mitta

Mitta 03-05-2016 10:44

Dankzij de tip van Joris ben ik er achter dat het in de dashboard kabelboom zit, dus hier ga ik nog verder in zoeken!

En uiteraard heb ik alles al gegoogled, maar ik zoek een foto van een aangesloten zekeringkast. Niet van een losse, die heb ik tenslotte zelf al voor me neus...

Erik Baas 03-05-2016 12:44

Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Het is maar net met welke mind-set je op een forum zit... Ik zit hier niet om de wijsneus uit te hangen of om discussies over spelling te voeren, ik probeer wat mensen te helpen en zou het leuk vinden als dat andersom ook zo is, mocht ik een keer vastlopen ergens mee. Naar mijn idee zou het heel aardig zijn als iedereen er zo in zat.
Ga je mij nu verwijten dat ik niet wist dat het 941 had moeten zijn? Tsss...


All times are GMT +1. The time now is 23:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.