Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   '67 1200 erbij :) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15624)

volksaddiction 01-12-2005 00:12

'67 1200 erbij :)
 
Bij deze dan de onze 1200 uit 1967 !
Ongeveer 4 jaar geleden body off gerestaureerd, alleen hebben ze niet echt hun best gedaan :chair:
3 plekken lassen aan het schutboard voor, en de ruilmotor heeft nu al weer een tik........maar dat mag de pret niet drukken!!
Gaat helemaal goed komen :rock:
Planning is om er een versmalde/verlaagde as onder te proppen, en de achterkant wat dichter bij de grond te leggen.
Verder gewoon volledig origineel houden, deze kever is al mooi van zichzelf.
Top interieur erin, onverzaagd dashboard, kleine hemel, nieuwe tapijtset enz enz enz
stoelen en banken zijn onbeschadigd, en alles aan de auto is bouwjaar correct :cool:
Er zijn al wat gegadigden die interesse hebben in de kever..........dus waarschijnlijk zal de kever niet lang in de familie blijven.
En nu wat picjes natuurlijk :)















tjoep 01-12-2005 00:21

en weer een erbij :)
Is ook wel een leuk ding volgens mij. Is deze voor eigen gebruik of om weer te verkopen? Want ik neem aan dat je aandacht eerst even naar de kubel en de ovaal uitgaat.

wakebus-m 01-12-2005 00:23

ziet er heel netjes uit van binnen en buiten..... :D

Gr. michiel

volksaddiction 01-12-2005 00:26

Quote:
Originally Posted by tjoep
en weer een erbij :)
Is ook wel een leuk ding volgens mij. Is deze voor eigen gebruik of om weer te verkopen? Want ik neem aan dat je aandacht eerst even naar de kubel en de ovaal uitgaat.

jaja, kon m niet laten staan !
Leuke is ook nog dat het een OG nederlander is :D
Weet nog niet wat de plannen zijn, misschien ff mee rijden tot de ovaal helemaal naar mijn zin is.........maar als er liefhebbers zijn en hij is APK klaar dat hij wel weer gaat.
Zoals je al zegt, ben ook al druk met de ovaal, en daarna de kubel weer oppakken.

Airtime 01-12-2005 08:32

Je had het inderdaad al verteld, maar ik had niet gedacht dat hij nog zo mooi zou zijn! Mazzelpik! :)

Kevin20v 01-12-2005 08:44

:eek: dikke bak dude! :D

Ziet er echt heel erg dik uit!!! :hug:

alleen die radio houder moet er uit!!! :woowoo:

vwspijlbus 01-12-2005 08:59

Nice!

Toby 01-12-2005 09:00

waar halen ze het geld vandaan!

:tongue: :tongue:

Split52 01-12-2005 11:25

Gave bak dude! 67 schopt kont!

-Jens!- 01-12-2005 11:31

die jongen schudt ze uit zijn mouw alsof het niks is! mooi hoor leon, ruilen? ;)

flat 4 freak 01-12-2005 12:11

net wagentje man

ik zag het al op de udb site

komt ie bij vr vandaan?

M.I.V.W 01-12-2005 13:13

HAHA ,heb hem ook zien staan toen ik mijn 70"kocht,kon toen kiezen, en heb toen de keus laten vallen op de 70" veel plezier ermee,deze auto was verdacht netjes en toonde al vreemde plekjes,maar dat is mijn inzicht HAHA ;)

LinnieTDI 01-12-2005 15:19

Ohhhh en wit ook nog :D :D :D :D
Super!! :woowoo:

Brazen 01-12-2005 16:34

Gaat ineens hard met de auto's bij jou :D ;)

Leuk bakkie!!

volksaddiction 01-12-2005 19:15

Quote:
Originally Posted by Toby
waar halen ze het geld vandaan!

:tongue: :tongue:

haha, voor het geld dat mij zilvergrijze kever heeft opgeleverd kan je een paar leuke kevers terug kopen !
DUS DAN DOEN WE DAN OOK :rock:
En tja, deze werd me aangeboden en kon het eigenlijk niet laten staan :)

volksaddiction 01-12-2005 19:17

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
HAHA ,heb hem ook zien staan toen ik mijn 70"kocht,kon toen kiezen, en heb toen de keus laten vallen op de 70" veel plezier ermee,deze auto was verdacht netjes en toonde al vreemde plekjes,maar dat is mijn inzicht HAHA ;)

Klopt ja !
Zols ik al zei, "Ongeveer 4 jaar geleden body off gerestaureerd, alleen hebben ze niet echt hun best gedaan "
Er zitten al weer wat blaasjes op, en een paar plekjes laswerk....maar i.t.t. het geheel en het model van de kever is dat peanuts !
Die van jouw is ook errug netjes, heb er nog ff om heen gelopen.....gaat ook zeker goed komen volgens mij ;)

volksaddiction 01-12-2005 19:18

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
:eek: dikke bak dude! :D

Ziet er echt heel erg dik uit!!! :hug:

alleen die radio houder moet er uit!!! :woowoo:

haha, dat mag je zelf doen ;)
Geintje !
idd, die radiohouder gaat er als eerste uit.............verziekt gewoon de originaliteit van de auto :mad:

Kevin20v 01-12-2005 19:35

@VA

Bedoel je zo?? :D :woowoo:




Voor de mensen die het niet zien; radio console eruit, kabels weg, nieuw tapijtje, bestuurdersstoel schoongemaakt, rekje in motip zwart :D


zo staat ie tenminste niet meer zo hoog!!!


volksaddiction 01-12-2005 21:25

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
@VA

Bedoel je zo?? :D :woowoo:




Voor de mensen die het niet zien; radio console eruit, kabels weg, nieuw tapijtje, bestuurdersstoel schoongemaakt, rekje in motip zwart :D


zo staat ie tenminste niet meer zo hoog!!!


hehehe, :rock:
Niet te lang naar die foto's kijken Kev, anders slaap je niet meer vannacht :D
Goeie fotosjop, zo staat ie er wel bij binnenkort denk ik !

M.I.V.W 01-12-2005 23:49

Ik kon ze allebij toen voor een hele mooie prijs in 1 koop meenemen maar dat ging me echt te ver:) 1 kever is al genoeg;) volgende week gaan we knallen ,eind januarie moet hij klaar zijn zoals ik hem wil hebben:):):):) NO PROBLEMO!!!


All times are GMT +1. The time now is 19:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.