Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Kamer gezocht, in Wolfsburg! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42918)

RubenD 29-05-2008 17:39

Kamer gezocht, in Wolfsburg!
 
Jaja,

Het is gelukt, ik wilde graag stage lopen bij VW in Wolfsburg. En vandaag ben ik aangenomen voor mijn stage.

Heb er verschrikkelijk veel zin in! Ik ga bij de Voorontwikkeling van de Voorontwikkeling werken. Om precies te zijn, van de benzinemotoren. Daar krijg ik te maken met een "kleine" motor en met een motor met meer als 200pk :D

Dus, als je contacten in, of in de omgeving van, Wolfsburg hebt. Ik zoek nog een kamer! :thumbup:

Ruben (die helemaal uit zijn dak gaat!)

maniacmark 29-05-2008 17:47

gefeliciteerd gozer!!!
Heel veel plezier en ervaring

Christiaan 29-05-2008 18:11

Ik zou even contact opnemen met Veedubber hier op het forum, hij heeft namelijk ook stage gelopen bij VW, heeft daar ook op kamers gezeten, dus hij kan je vast wel een beetje de goede richting op helpen....

starsky 29-05-2008 18:24

Erg mooi nieuws Ruben! :D

Marcski 29-05-2008 20:22

gefeliciteerd, veel succes daar!

mk2 stoo 29-05-2008 21:01

Gefeliciteerd jongen, kan me wel voorstellen dat je uit je dak gat...is echt super nieuws :thumbup: :thumbup:

RubenD 29-05-2008 22:14

Mensen! Bedankt allemaal, ben er echt super blij mee. Heb mijn best gedaan en uiteindelijk gekregen waar ik voor ging. Dus ja, wat wil je nog meer ;)

Ik zal, Veedubber eens vragen!

Mitta 29-05-2008 22:18

Quote:
Originally Posted by RubenD
Daar krijg ik te maken met een "kleine" motor en met een motor met meer als 200pk :D



Ontwikkel dat ''kleine 200+ PK'' blok dan wel zo dat ie zo in een mk1 gehangen kan worden :D (zou je een hoop mensen een plezier mee doen :rolleyes: )

Tjaap 29-05-2008 22:21

en vraag het even in het int. forum.... ;)

a.busser 29-05-2008 22:35

Gaaf man! Van harte!

RubenD 29-05-2008 23:11

Mensen, bedankt!

@ Tjaap. dat zal ik ook es ff doen ;) Maar ik ken ondertussen genoeg Duitsers, dus denk dat het wel goed zit. Wilde gewoon even mijn vreugde delen!

@ Mitta, zal het er eens over hebben. Of ik niet een paar motorsteunen voor de Mk1 mag ontwikkelen :D!! :tongue:

jetta mk1 '82 30-05-2008 02:47

super man, gefeliciteerd !!


gr. Martijn

VeeDubber 30-05-2008 11:45

Quote:
Originally Posted by RubenD
Mensen! Bedankt allemaal, ben er echt super blij mee. Heb mijn best gedaan en uiteindelijk gekregen waar ik voor ging. Dus ja, wat wil je nog meer ;)

Ik zal, Veedubber eens vragen!


VeeDubber checkin'in

Op Sandkamp (wijk in Wolfsburg) zit een gast die een aantal kamers verhuurd pal naast een ingang van VW. Ik heb toen zelf wat gehuurd via VW Immobilien. Stuur me ff een PM'tje met je 06, dan kan ik je wel ff bellen met wat tips. Heb ook nog ergens een lijst liggen met adressen. Maar die moet ik gaan zoeken...

maar nogmaals, pmtje en ik kan je wel wat tips geven, ook met betrekking tot het nachtleven ;)

martijnvanderh 30-05-2008 18:25

Kameraad van me heeft daar gewoont! veel leuke weekendjes daar gehad.
Man, wat kun je daar leuk stappen zeg!

breadfan83 30-05-2008 22:24

Had je van de week al even gesproken d'r over, maar alsnog gefeliciteerd Ruub.
Super nieuws, ik gun 't je van harte!

Denk dat ik de volgende oriënterende stage maar bij jou kom lopen. :D

OakgreenVR6 30-05-2008 23:04

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ik ga bij de Voorontwikkeling van de Voorontwikkeling werken. Om precies te zijn, van de benzinemotoren. Daar krijg ik te maken met een "kleine" motor en met een motor met meer als 200pk :D


Allereerst gefeliciteerd natuurlijk dat je in het VW Mekka stage mag gaan lopen!

Ik neem aan dat je bij de jongens van de FE op kantoor komt te zitten? Weet je al wat namen van mensen daar, ik kom er ook geregeld namelijk (voor zaken)?

Ik heb ook nog een collega die stage heeft gelopen bij VW-WOB. Kan hem ook eens vragen voor tips als je nog meer nodig hebt.

RubenD 31-05-2008 18:12

2 namen die ik nu heb:

Mark Gotthardt
Jan Jakobs

@ Chris: Je bent van harte welkom! ;)

@ VeeDubber: Je hebt PB

Der Typ Siebzehn 31-05-2008 19:06

Een broer van me (heeft nu een vaste job bij Ford forschung in Aken), was een dikke 10 jaar geleden ook `n paar maanden op stage bij VW in Wolfsburg (toen nog als student "Maschinenbau" van de RWTH Aken), hij had destijds een appartementje gehuurd in Hattorf, dat is een dorpje wat bij Wolfsburg hoort, ligt ca. 10 kilometer zuidelijk van de stad.

Kwam vaak naar huis met een door VW beschikbaar gestelde auto, waaronder af en toe wat bijzonders zat, o.a. een Passat "Versuchsträger" :D waarvan de motor, als ik me nog goed kan herinneren, keramische kleppen had.


All times are GMT +1. The time now is 07:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.