Thread: Mijn '69er T2a
View Single Post
  #17  
Old 15-03-2011, 23:09
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

Zo, als het goed is krijg ik deze week de laatste delen. Ik had nog een verkeerde hoofdremcilinder en ik miste twee wielremcilinders in de set die ik gekocht had. Al met al een hoop onnodige vertraging.

Omdat ik even niet verder kon met het vervangen van parts ben ik aan het voorvloertje begonnen. Aan de bijrijderszijde was deze extra crispy en kon je naar buiten kijken, aan de bestuurderszijde zaten dikke roestblaren maar nog geen gaten. Beide zijden waar nodig vervangen met stukken funky groene plaat. Pasvorm is redelijk goed btw.

Paar foto's van de werken tot nog toe;

Oud versus nieuw



Oud versus nieuw (verkeerd)



Alles nieuw aan de achterzijde



Stabilisatorstang doormidden gebroken??!!



Voorzijde voordat de spindels en draagarmen er af gingen



Bijrijderszijde voorvloer was grotendeels crispy



Rotte stuk eruit gezaagd en de rest in de roestomvormer gezet



Nieuw stukje classic fab funky green erin



Bestuurderszijde leek minder erg, maar had wel veel roestblaren die uiteindelijk toch wat kleinere gaatjes en zwakke plekke verborgen hielden



Alle roestblaren weggeschuurd



En twee stukjes eruit gezaagd omdat ze er te slecht aan toe waren. Deze worden er morgen weer ingelast



Kever van mijn zwager die me in de weekends komt helpen met de bus.

__________________
Golf 1 1977 in the making
Reply With Quote