View Single Post
  #164  
Old 24-07-2011, 22:35
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
voor de beste flow moet je de aansluiting op je kop gelijk aan elkaar zijn, anders "botst" het mengsel.

gewoon een rond pijpje in de bankschroef iets platter drukken en inzagen zodat je op de juiste breedte zit. De pasplaat op de kop is het lastigste. Ik heb alles uitgetekend en er een cad tekening van gemaakt zodat het plaatselijke laser bedrijf mij een perfect passende pasplaat heeft gemaakt voor 25 euri (heb dan wel een 16v, maar het idee is hetzelfde).

Er zijn hier mensen op het forum die ze ook voor je kunnen maken, heb je er zelf ook niks mee te klieren (of je moet het leuk vinden)



Oke, men maat zei ook al van gewoon een buisje wat plat te nijpen.

Ik weet dat er setjes verkocht worden maar wil het zelf gewoon is doen.
Heb genoeg technische achtergrond om mij er mee bezig te houden

Ik zal vande week al eens beginnen met de inlaatplaat te maken en dan kijk ik wel of ik het klaar krijg met de buisjes.

Heb trouwens net gezien dat de orginele aansluitrubbers ook een ovale aansluiting hebben dus ik ga eerst eens proberen of ik ze zo tegen de kop kan schroeven.

Ik zal vande week eens foto's posten in men topic

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Heb ook nog een vraagje ivm de filters die je erop zet.

Het liefst zou ik gewoon kelken pakken maar naar het schijnt nemen deze best veel zand mee naar binnen. En een pipercross zou in brand kunnen vliegen blijkbaar.

Wat voor kelken of filters hebben jullie erop staan??

Grtz jel
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote