View Single Post
  #115  
Old 17-08-2011, 10:26
Kenneth_polo's Avatar
Kenneth_polo Kenneth_polo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 422
Default

op weg naar spanje, thv Lyon een mooie bus gespot:



en in Vianden een gave Kever cabrio



en ik had volle bak met de polo



voor 2 weken naar Spanje met mijn ouders en vriendin gegaan met de Passat 3B, 1400km probleemloos gekacheld, paar dagen later 2 vrienden opgepikt vanaf Barcelona Aeropuerto El Prat, 150km rijden, 140km gingen probleemloos. vlak voor het vliegveld begon het stuur hevig te trillen. aangekomen op het vliegveld zei ik tegen me pa; je moet de wielen even natrekken. nee dat hoeft niet, er zijn net nieuwe banden onder gekomen dus dat zal wel goed zijn.
we kijken straks wel thuis bij het huisje

eenmaal weer onderweg, nog meer getril, zo erg dat het geen rijden meer was. enfin, gestopt bij de eerste de beste parking buiten Barcelona.
rondje om de auto gedaan en niks meer kunnen ontdekken dan een wielkuip wat tegen de band aanliep (los geraakt ofzo)

stuurhoezen nog nagekeken en stuurolie, was ook in orde
toen heb ik, zo eigenwijs als ik ben, de kofferbak overhoop getrokken en een wielsleutel gepakt, naar het linker voorwiel gegaan, want daar kwam het vandaan, en deze aangedraaid. 4/5 buiten zaten 3! slagen los, behalve de slotbout. de rest ook meteen nageslingerd en alles zat weer vast.
wat bleek, om de hoek van ons vakantiehuis, hoekwoning stond een vuilcontainer waar men alles dumpte, van kasten tot fietsen. keek je een uur later, was alles weg. kwamen ze alle prullaria ophalen in een bus.
wij denken dat ze ook die wielen hebben gezien met nieuwe banden en dat ze snachtst zijn terug gekomen om te kijken, het LINKER voorwiel stond namelijk in een dood punt met verlichting dus het viel niet op als er iemand zou zitten daar!

nou dat was Spanje, was voor de rest super gegaan, lekker bakkan aan het strand van L'Escala, de markt van St. Pere Pescador over geweest, Bootje wezen varen in Empuria Brava. De vele Cocktails gingen ook goed weg

toen nog 2 weken naar Luxemburg gegaan naar me schoonouders met me vriendin, de Polo heeft daar in totaal 1150 veilige km's gedraaid, ondanks 2 kapotte bougiekabels. gelukkig zat er in Echternach een VW dealer waar ik uitstekend ben geholpen
__________________
Terug van weggeweest
‘96 Polo Harlekin
‘00 Lupo Cambridge
Still in to silly stuff
Reply With Quote