Thread: Giuliettaevo
View Single Post
  #1  
Old 06-04-2013, 23:38
giuliettaevo giuliettaevo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 287
Default Giuliettaevo

Hoi,

mijn naam is Remco en ik woon in Cuijk met mijn vriendin en dochtertje van 16 maanden.

Toevallig heb ik nu een golf 2 op lpg als dagelijkse auto maar verder heb ik weinig met VW.

Zelf ben ik meer van de Alfa's, lekker aparte auto's. Dat ze wel eens willen roesten is me overigens bekend, daar hoeven jullie me dus niet op te wijzen. gelukkig heb ik een goed lasapparaat en durf ik het te gebruiken.

Ik heb me hier alleen maar aangemeld om af en toe wat mee te kunnen lullen en wat te kunnen laten zien.

Een van mijn vrienden is namelijk wel VW-maf en met hem maken we weleens leuke projecten. Ook andere vrienden hebben wel wat leuk VW spul.

Zelf ben ik een fan van extreme ombouwprojecten. een vr6 of tdi inbouwen in een golf 2 hebben we al genoeg gedaan, is niet leuk meer. De R32 in de golf 1 cabrio van de vriendin van mijn vriend bouwen was wel een leuke uitdaging die ook mooi op kenteken staat maar is ook niet echt spannend. De Jetta 1 van mijn vriend voorzien van een Mercedes dieselmotor en achterwielaandrijving was het leukste, en ook die is inmiddels goedgekeurd bij de RDW.

Ben benieuwd wat ik hier allemaal voor leuke projecten ga vinden.

Groeten Remco
Reply With Quote