View Single Post
  #36  
Old 05-07-2013, 08:51
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,571
Default

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Waarom een camera van een ietwat algemener merk, zijn deze dan zoveel beter dan Pentax camera's ?


Misschien is het een persoonlijk dingetje, maar in mijn ogen zijn het toch de betere camera's. Ik zie niet snel iemand met een Pentax langs de zijlijn van Nederland-Duitsland staan.

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Ik ben toch van mening dat het merk er niet toe doet en dat er geen slechte camera's geproduceerd worden tegenwoordig ?


Merk misschien niet, maar er is gewoon meer accessoires, lenzen, etc. voor de bekende merken te krijgen.

Quote:
Originally Posted by e30_324d
Misschien ligt het aan mijn camera instellingen of nabewerken in Lightroom 3.6 ?


Ik plaats een link naar een foto van afgelopen weekend, moet je de lucht eens bekijken, die lijkt helemaal "uitgebrand": http://www.flickr.com/photos/sevent...phy/9189141847/

En da's maar één voorbeeld, heb wel meerdere zulke foto's maar dat heb ik deels kunnen wegwerken met Lightroom (al boet je dan wel in wat kwaliteit betreft).
Nochtans heb ik een circulaire pola gebruikt om de reflecties op het koetswerk weg te werken.


Misschien de hooglichten/highlights wat naar beneden halen. Als je nog wat vragen hebt over Lightroom mag je me altijd PMen.
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR
Reply With Quote