View Single Post
  #1  
Old 26-08-2013, 14:50
Quist's Avatar
Quist Quist is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 286
Send a message via MSN to Quist
Default Vw golf 2 1987 avance

Hallo,

Toch weer een ''projectje'' van mijn kant.

Heb oa deze golf 2 gehad, was ook een topic van hier. Deze toen verkocht en achteraf eigenlijk best spijt van gekregen, helemaal toen ik hem totalloss op marktplaats tegenkwam (zo kort dat het dashbord de voorbumper was geworden zegmaar :P)



Laatst deze golf gekocht ivm overlijden van de opa van een bekende. Basis is hard met hier en daar een plekje of deukje maar zeker de moeite waard om wat van te maken!
Had hem te koop gezet hier op het forum maar van de biedingen etc die je krijgt word je vandaag de dag ook niet veel wijzer van.

Vandaar besloten hem maar te houden, omlaag te gooien, wielen te scoren en de body op te knappen (misschien spuiten ook). En wilde stiekem toch al een witte dus dat kwam mooi uit.

Het is een 1.3 4 bak uit 1987 en rijd echt nog als nieuw. Er staat 59k op de vijf cijferige teller maar heb wel het vermoeden dat dit klopt gezien de staat van verschillende onderdelen etc.







Heb van de week een schroefsetje opgehaald en dit ga ik aanstaande woensdag monteren. Ondertussen een beetje rondkijken voor een leuk setje wielen in de zin van verbreed staal of nu toch een keer Bbs rm/rs. En rustig hier en daar al wat plekjes op de carroserie in orde maken.

Zal als ik de schroefset ga monteren van de week ook wat meer foto's maken!

Gr, Pepijn
__________________
Reply With Quote