View Single Post
  #2  
Old 03-09-2013, 17:31
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 347
Default

Vanmiddag viel mij op tijdens lopen met steen op gas,1300 toeren ongeveer dat de slangen warm werden, maar pot open geen olie in de koelvloeistof.
Dus ik denk zal meevallen. Maar net bij iemand geweest die horen wilde hoe die liep, maar liep niet meer. Helemaal niks, sloeg rond, en verder niks.. Af en toe pufte hij 5/7 keer en was hij dood. Maar nu helemaal niets meer. Trekt olie pijl eruit, en meld mij even dat we te maken hebben met een lekke kop.. Pijlstok stonk naar benzine, niet te zuinig was oo kgoed dun.. Hij zei toen je starte draaide hij wat rauw, vandaar.
Dus niks verder met pierburg loos. Schijnt, dan hetzelfde te doen als ik aangaf. Meende bij lekke kop echt witte pluimen te zien, en olie in koelvloeistof.
Maar zo kan het ook, ervaring te weinig zeg maar.. Ik mag geen geluk hebben met benzine. Alles heeft met benzine tot nu toe echt tegen gezeten, alle auto's nog.
Dus moet maar klaar. Maar moet ik laten doen, kan/durf ik zelf neit aan. Heb het er zo af, en alles, enkel moet het daarna nog lopen ook.. Das dan iets wat ik eng vind.
__________________
Perfectie is een emotie.
Reply With Quote