View Single Post
  #1415  
Old 06-01-2014, 22:51
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,042
Default

Zo weer eens een echte update!
De bedoeling is dat het project dit jaar in een hogere versnelling gaat als vorig jaar, wat al snel kan aangezien er afgelopen jaar niet zoveel is gebeurd
Ik moet nog een paar dingen doen om m spuitklaar te hebben, en ik heb mezelf dan ook een deadline gesteld voor het spuiten.

Anyway, heb weer een aantal spullen binnengekregen!

Alle spullen voor de remleidingen, brandstofleidingen zijn ook besteld maar helaas nog niet binnen. Hiermee kan ik de leidingen binnendoor gaan leggen en wat bevestigingspuntjes e.d. maken:







Verder nog wat spullen, oliekoeler met toebehoren, radiateur, dit is de grootste versie met een reservoir eraan, deze zou groot genoeg moeten zijn vooral icm met de oliekoeler. En nog een brandblusser en nieuwe motorsteunen die wat stugger zijn als standaard.







Heb voor de oliekoeler en radiateur gelijk wat bevestigingen gemaakt.
De radiateur is zover mogelijk naar de bestuurderskant geschoven, om de ruimte te maken voor de oliekoeler, en de aansluitingen van de oliekoeler enigzins goed uit te laten komen met de aansluitingen op het blok:
















Next zijn de leidingen en verder verwacht ik nog wat leuke spullen binnen te krijgen binnenkort!
Reply With Quote