View Single Post
  #193  
Old 26-08-2014, 17:18
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Vandaag lekker van mijn weekend genieten, was mooi weer dus ik dacht even mooi een stukje cruisen, raampjes wat open, heerlijk genietend van het VR6 gebulder, ding klinkt met warme uitlaat echt goddelijk rond 2500/3000 toeren.

Terug thuis, waren de orginele Hellas al netjes door de postbode naast de deur gezet,dus die er gelijk maar even ingezet.
Staat stukken beter vindt ik... had nog ergens een rolletje rode striping liggen, dus ik dacht misschien is dat wat voor het naadje in de bumpers en zijstrips.
Dat er in geplakt en ik moet zeggen hij knapt er stukken van op, komt mooi weer terug in de rode gordels.

Heb nog een perfecte motorkap staan in de kleur die er volgend jaar nog even op komt,heb nog een happer liggen van een R19 ph2, misschien die er in laten maken, of wat anders zoeken, maar ik wil wel wat hitte kwijt onder de kap, zoiets van Niels heeft vindt ik ook netjes.

Hier wat pics, auto is erg vies want ik ben niet van de show&shine afdeling.

Donderdag gaat in de winterslaap,aan de ene kant baal ik nu wel wat van de koppeling omdat het vandaag weer heerlijk weer was, maargoed... komen volgend jaar vast nog wel wat leuke dagen.
















En wat ik ook vond tijdens de zoektocht naar de striping en die er ook maar even voor de lol opgeplakt..



Zal vant winter nog even nieuwe lip scoren, en wat nieuwe knippers want daar kan ik wel een huishouding guppies in houden.
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote