View Single Post
  #198  
Old 08-10-2014, 13:48
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Paar updates... totaal niet meer bijgehouden hiero..

Dit kutding is te snel voor striping....
:LOL:



Zo heerlijk uitgeslapen... smiddags de laatste 15 euro 98 erin gegooid die die dit jaar in zijn muil krijgt.. en op naar mijn collega om de VRT naar zijn winterslaapplekje te brengen..

Wat kom je dan tegen op de A7 invoegend vanaf de BP.... en ook niet al te zuinig... idd een Maserati GrandTourisme vergezelt door een Aston Martin DBS cabrio



Tja dan kun je natuurlijk niet anders dan de ponies in de VRT ook even los te laten, beetje elkaar wat inhalen.. totdat het wat rustig werd.. meneer in de Maserati komt naast me rijden... snelheid 120... hij knikt.. ik knik nog harder :mrgreen: hij telt op zijn vingers ... 1, 2 ,3 en hoppa gas erop.. pak meteen een autolengte... en tatatatatadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG koppeling... :GRR: :SCRATCH:

3 rustig het gas erop is slippen... hard het gas erop is slippen.... dus waardeloos... 4 en 5 net zon verhaal..
450 pk 1800 kilo wegende Maserati was leuk geweest tegen de 1180 kilo VRT.

Toevallig moest ik vlakbij de gemeente stort zijn( het is dat het onderonsje met de Maserati alweer een half uur eerder was, want ik had de kut golf zo de gemeente stort ingeveegd :GRR: )
en dacht laat ik de Golf s even wegen, op de weegbrug gereden en .... 1180 kilo leeg.

Auto op zijn plek gezet, terugweg zelfs nog een Big Mac gescoord dus wat een dag :tu: :LOL:



Tot na de winter
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote