View Single Post
  #200  
Old 08-10-2014, 13:53
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Tja... dan zijn de stickers binnen... dus hoppa gele kleppendeksel.. sticker erop.. en uhmm... yugh.. lijkt nergens naar en veel te veel cheapastuningachtig..

Dus gelukkig heb je dan nog een sticker besteld als reserve want ik ben altijd een ster in fuckups.

S even kijken wat we nog meer in de collectie hebben staan aan kleurtjes.. uhmm had nog een spuitbus staan in de kleur van mn M3 , Ferrari Grigio Silverstone... meneer Ferrari zou natuurlijk in zijn kist omdraaien als hij wist dat behalve bmweetjes nu ook zelfs kleppendekseltjes van ouwe golfjes in zijn kleur gespoten worden :SCRATCH:

Snel zilver over het geel gejakkerd.. Gerrit van de vrouw erbij (Fohn) en hoppa.... Ferrari Grigio Silverstone kleppendeksel... Gerrit er weer even overheen...



Moeten nog wat aardig lagen blank op,maar het begint erop te lijken.... het motorsport gedeelte lijkt wat raar op de foto,maar dat ligt aan mijn toestel denk ik.


Was even vergeten hoe sexy deze kleur is, en moet even in de zon gezien worden, dus zodra er 35325235 lagen blank op zit en ik de zon kan vinden , dan even wat knappe fotos

Aangezien we dus kennelijk met de andere motorkap gaan rijden volgend jaar... en ik nu een open luchtfilter heb en de ene vent daar redelijk gelijk boven hangt en het af en toe regent hier in NL...

BMC CDA carbon airbox gekocht van een RS4/M3 (zelfde art nr)
Ziet er leuk uit, moet ook goed klinken en dan snuiven we in ieder geval geen water op... zal nog wel wat geneuzel worden qua passen, want ding is niet klein!

Voorbeeld foto




Ga waarschijnlijk ook nog even shoppen om een andere en grotere intercooler en misschien weer overstappen naar aluminium intercooler buizen etc..
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote