View Single Post
  #19  
Old 29-11-2014, 22:31
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,355
Default

voor mij persoonlijk maakt het me niet zoveel uit hoeveel certificaten of titels een bedrijf bezit of aan de gevel heeft hangen..
ikzelf heb wel eens werk gezien van een bekende 'schadeorganisatie' (ik noem geen namen)...waarmee ik zelf nooit van zijn leven mee weg zou kunnen komen zonder door de klant afgefikt te worden, tot aan mijn enkels ...
ik kom al 20 jaar bij een bedrijfje gerunt door 3 broers ,die gasten doen voor mij het spuitwerk..oud pandje maar netjes..en nergens bij aangesloten geen Focwa -KZS-Bovag en al die ongein..
die gasten werken zo proper en secuur..investeren in goed gereedschap en alles.
ze stikken ook van het werk, varieerend van een E-type full resto tot een nieuwe 7 serie die een koprol heeft gemaakt..je weet gewoon niet wat je ziet daar..
die mogen mij rustig een M3 verkopen die uit 2-3 auto's bestaat..daar hoeft geen 3 jaar Focwa garantie bij...ik geloof dat wel..

nu is het wel zo dat in 99% van de nederlandse gecertificeerde schadebedrijven zelden of nooit meer doodsklappers of kop-kont gerepareerd worden...
daar kunnen ze niks meer aan verdienen..het uurloon te duur en de dagwaarde te laag..
dus de kans dat dit gedaan word tegenwoordig (cut n shut) is eigenlijk te verwaarlozen..
dat dit nog wel gebeurd in Polen ofzo ,dat geloof ik wel degelijk..of ergens bij een hobbyist in het schuurtje..het zou zo maar kunnen...
echter is dan het resultaat er bijna altijd naar..
Reply With Quote