View Single Post
  #59  
Old 02-03-2015, 08:58
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Weer lekker opgeschoten afgelopen dagen. Ben bezig geweest met het netjes maken van de bestuurders stoel.

Had via Werk34 de stof besteld voor recaro edition blue interieur. Deze stof vond ik echt heel netjes en op het kleine kleurverschil na van 25 jaar oude stof zag het er prima uit. Ik had 2 problemen, de instap wang van de zitting was het schuimrubber echt helemaal kapot en van de rugleuning was de stof kapot waar je instapt. Zat echt een gat in. Stoel helemaal uit elkaar gehaald en mijn moeder die heeft rustig de stof uit elkaar gehaald van de rugleuning. Die heeft ze nagemaakt en daarna weer aan de oude stof vast gezet. En het resultaat is echt fantastisch. De stoel ziet er weer als nieuw uit.

Ik heb op dit moment echt nog heel veel stof over ongeveer 2 vierkante meter. Dus mochten er nog mensen zijn die reparatie nodig hebben dan kunnen we daar wel wat voor regelen.

Daarnaast de remmen weer compleet gemaakt van de voorkant. Nieuwe schijven binnen gekregen van MTEC brakes. EBC greenstuff en de klauwen en beugels een mooie zwarte kleur gegeven. Nog een nieuwe stuurkogel aan de bestuurderszijde. Ben zeer tevreden met het resultaat.Daarnaast verder gegaan met demonteren. Deurklinken, rubbers, spiegels van de voordeuren verwijderd.

Hierbij wat plaatjes bij de praatjes







Oude stof



Nieuwe stof



Bijna niet te zien welke wang de stof is vervangen







__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote