View Single Post
  #19  
Old 31-08-2015, 21:57
jelle-zwolle's Avatar
jelle-zwolle jelle-zwolle is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 37
Default

zo laat ik ook weer is wat van me horen!

eigenlijk is er niet zo heel veel gebeurd aan de audi 100 vanwege tijdsgebrek en een klein daily projectje:

mijn nieuwe daily golf 2 carat!




uiteraard is het niet de mooiste auto dus moest daar meteen verandering in komen, ook vind ik het oude dieselblokje niet zo fris meer en zat ook niet al te veel pit in.

daar ging het dus mis het werd een projectje, dus een vento tdi op de kop getikt en begonnen die te strippen voor het motorblok.
dit was een 110 pk afn! de ombouw heb ik niet gedetailleerd op de foto gezet maar bij deze wat plaatjes.

hier het blokje nog in de vento:




blokje uit de golf met uiteraard een foto van de achterlijke eigenaar




blok hangt in de golf!!




front er weer voor!




blokje loopt heerlijk en ondertussen op vakantie geweest met het nieuwe blokje naar kroatie! echt een heerlijke auto is het geworden met alle luxe (behalve airco) van een nieuwe auto zoals elek. ramen, elek. spiegels, cruise control! ideaal!

uiteraard moest die ook wat dichter bij moeder aarde en er dus een schroefsetje onder geknald en een paar wielen die ik nog had liggen!




deze wielen vond ik toch niet zo goed bij de golf passen dus heb ik er een setje gullideckels voor gekocht, en dit is zoals die er nu bij staat!







al met al vind ik het een leuk bakkie al zeg ik het zelf



maarja nu even verder over de audi want daar draait het natuurlijk allemaal om

als eerste is de rode audi die ik als aller eerst gekocht had verkocht.
uiteraard heb ik de volledig chrome bumpers die erop zaten zelf gehouden aangezien die op mn eigen moeten komen.

met mijn eigen audi heb ik een begin gemaakt met strippen, de motor en het vooronderstel zijn gedemonteerd!




en weer een maffe foto




dit was het wel zo'n beetje qua mijn eigen audi

van de donor auto heb ik de voorkant bewaard om in de toekomst een keer een bbq van te maken!




ook heb ik de laatste onderdelen en de laatste audi bij de oude eigenaar opgehaald. de complete auto is in zeer slechte staat zoals je zo op de fotos wel zult zien haha. maar daarintegen zit er wel weer een heel net interieur in en heeft die dubbele ronde koplampen








en om even af te sluiten wat beloofde foto's van onze sleutelruimte/loods!!











en een fototje van onze tafel die een vriendin voor ons gemaakt heeft waar we erg trots op zijn!!



Reply With Quote