View Single Post
  #75  
Old 02-01-2016, 09:29
Andrew Habraken Andrew Habraken is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 50
Default

Mijn excuses dat ik even op me laat wachten met foto's maar ik zit met een ander probleem(pje) De motor heeft het van het begin af aan fantastische gedaan alleen nu
Heeft deze de kuren stationair constant tussen de 1500 en 1800 toeren te pendelen.
Koude start richting 2000 maar zakt wel wat terug naar 1200/1300. Maar hoe langer de
Motor draait des hoger wordt het toerental. Slangen heb ik gecontroleerd en zitten goed.


Omdat mijn check engine lampje het niet meer doet (ergens kortsluiting gemaakt tijdens
Het aansluiten van de bekabeling) ben ik aan het proberen geweest met andere ecu's
Dit te verhelpen. Dan werkt het lampje wel weer maar loopt de motor ook wat beroerder
( dat lijkt mij denk ik logisch) getest met een ecu g4 van een 2 liter en een g6 van een
2.2 automaat. Met beide heb ik niet het gevoel dat hij hier beter op loopt ( buiten het probleem met het stationair toerental) kan het zijn dat ik door deze testen het elektrisch
Gedeelte over de zeik heb geholpen zodat het probleem met het toerental is ontstaan of ligt het ergens anders aan.
Reply With Quote