View Single Post
  #2  
Old 16-05-2016, 22:12
p1800s p1800s is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 47
Default

Rot of roest:
-Spankabelrand boven de achterklep
-spatbordranden
-reservewielbak
- achter het achterwiel in de kuip
- dorpels
-bodemplaat terhoogte vd voeten ivb met verkeerd opkrikken
- achteras ophanging
-blaasjes onder de voorruit? is ROT
-parafaanbak (geen rot? 2 rubberen afvoer buisjes verwijderen ivb met opstaande rand)


Moror:
1 voor het starten controlerem of de motor koud is.
2 onderhoudshistorie
3 tijdens het stationairlopen olie vuldop der af draaien. De motor zou dan
Netje moeten blijven lopen. Je hoort dan een klotsend/drukopbouwemt geluid.
Slaat deze af? Bouwd deze niet goed druk op.
4 controleer op lekkages rond de flensen van het koelwater.
5 oude blokken zweten altijd iets olie. Maar teveel is niet goed, dit kun jezelf goed inschatten olie hoort immers in het blok.
6 let ook op vreemde geluiden zoals tikken schuurend metaal.
7 distributie riem checken slijtage.



De auto moet gewoon netjes zijn en goedvoelen. Cabrio's zijn er zat dus de keuze is reuze. Je kunt beter wat meer geld neerleggen voor een goede. Dan voor 1500,- a 2000,- voorraan willen staan.

Hoe orgineler hoe beter. Een schroefset monteren kan iedereen, netzoals een paar bbs monteren.

Andere leden kunnen nog meer toevoegen


P.s.Koop je een auto? Voor dat je wegrijd even de olie en kvs controleren.
Reply With Quote