View Single Post
  #200  
Old 21-05-2016, 20:49
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Vandaag was weer een Golfdag.

Het vliegwiel is teruggekomen van de balanceermensen. Ondanks dat het een uit een geheel gedraaid vliegwiel is, zat er toch een beetje onbalans in.

Het vliegwiel er op gezet en voor de zekerheid geklokt:







Slechts 0.03mm uitslag, wat al zelfs de "onrondheid" zou kunnen zijn.




Daar gaan we dan...




Dan moest men een beetje beunen met het super koppelingskabelheveltje van Epytec... Ik vraag mij echt af hoe die mensen het zich voorstellen, want het gaat gewoon niet. Iemand op het forum hier heeft hem ook, ik weet niet meer wie, ook voor een 02A bak.. ik vraag het mij echt af. Maar goed, dit werd hem:




De koppeling werkt goed. De koppeloingsbedienhevel is trouwens ook ingekort, omdat hij eerst te lang was... geen probleem in een Golf 1, wel dus in de Golf 2 ...

Schakelen werkt ook goed! Aangesloten en klaar, geen problemen. Lang leve de schakelkabels.




Kabels in de motorruimte zijn klaar. Naar de accus lopen nu 2x 50mm2, en de korte kabels van de motorcontroller naar de motor zijn 35mm2

Verder zijn de motor en de controller met elkaar verbonden met een 25mm2 massakabel, Alles kabels zijn geschermd. Massa van het hoogspanningscircuit is niet verbonden met het chassis.

Klaar voor vandaag...


Reply With Quote