View Single Post
  #773  
Old 12-08-2016, 10:21
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Vanochtend veel te vroeg mijn bed uit, want moesten om 7:45 in Almeloooo zijn. 8 uur afspraak voor keuren.
Keurmeester was heel positief over de auto, toen de kap open ging zei die al: "zozo das mooi"
Hij was blij dat ik herkomst van blok goed kon aantonen, en het lag er allemaal netjes in.
Remmen en CO gemeten, gekeken of blok goed en veilig ligt, naar de wielophanging gekeken, onderkant en uitlaat.
Hoe de elektronica zit heeft ie niet eens naar gekeken.
Uitlaat was hij ook zeer te spreken over, mooi vers natuurlijk nog. En het geluid was ook dikke prima, niet te luid. En hij kan het niet laten nog even gas te geven in de hal
Al met al: goedkeur!
Alleen een hoesje van stuurstang was niet helemaal goed meer kwam die achter. Dus die binnenkort even vervangen.

Oh, het gewicht natuurlijk.
930kg gewogen op de weegbrug. En dat was met een halve tank benzine!
Audio, reservewiel, hoedenplank+dragers, middenconsole+onderbakken enz heb ik eruit gehaald. Ook heb ik van Carlo een setje Pepperpots mogen lenen (normale band- en velgbreedte ), en die zijn heerlijk licht (rond de 12,5kg per velg met band).
Hoe de auto er normaal bij staat zal het gewicht dus rond de 1000kg zitten met volle tank brandstof.


__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote