View Single Post
  #1147  
Old 21-11-2016, 14:38
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default













Oke toch nog s eventjes de Carbon grilletjes erin gedrukt...

Barst maar los met het commentaar.......

Before





After




















Heerlijk lopen kliederen in de drek , tijdens de DREKRACE afgelopen weekend hier op Drachten airstrip..

Met als resultaat met mijn achterwiel langs een opstaande oprijplaat geschaafd... paar krasjes/stoeprandschade op mijn achterwiel rechts.... valt op zich nog erg redelijk mee... maar ken mezelf en ben dr dan gelijk klaar mee..... :GRR: :GRR: :GRR:
Hele auto is perfect, dan kan er natuurlijk geen wiel tussenzitten met een beetje stoeprandschade

Leuke van Blackchrome wielen is dat je dan gelijk aan 4 wielen spuiten zit.. dus tja...duur weekendje :LOL:




Breng ze vanavond weg
Na het carbon grille debakel, was het chromen grilletje me ook nog niet echt naar het zin.

Dus wat doe je dan.... trek je de zwarte binnenkant uit de carbon nieren en daar zet je de chromen omlijsting omheen, wat je dus dan maakt is 4 cylinder BMW nieren ( al chome is 6 pitter bij bwm, en zwarte binnenkant is 4 pitter, weet je dat ook weer voor als je er een in je binnenspiegel hebt zitten)
Before


After:
Staat zoveel beter!












Haal morgenavond de velgen op , worden vandaag gespoten, zal vanavond later nog wel wat sneakpeaks posten, moet vanavond mijn nieuwe liefde ophalen zodat de bewaking in en rondom het huis weer wat aangescherpt kan worden :LOL:
Meet Djay, mijn 2e Boerboel

__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote