View Single Post
  #6  
Old 20-12-2016, 19:14
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,354
Default

tsja..
ik heb met die troep vroeger ook veel ellende meegemaakt..
de enigste GTI die ik ooit heb gereden die probleemloos was, was een 83er die ik bij de dealer kocht met krap 90.000 op de teller..
de laatste GTI van mezelf (een Pirelli),heb ik toch as close as it gets goed laten lopen..
maar niet nadat ik..
pomp en accumulator
vulnek en vacuum pijpjes
tank en vlotter
leidingen aanvoer/retour
bijna nieuwe mengverdeler en filter
brandstofleidingen en verstuivers
extraluchtschuif en warmdraairegelaar
koudestartsproeier en thermotijdschakelaar
alle pakkingen en slangen van het in en uitlaattraject
vervangen had..
vervolgens heeft die auto toen nog 3 dagen bij de Bosch service dienst gestaan..
dit om het geheel af te stellen in opbrengst systeem/restdruk etc
dit had maar een paar uur werk geweest ,ware het niet dat de deeltaxi te laat was telkens..om de 95 jaar oude gepensioneerde ex monteur op te halen bij het rusthuis..
tsja en omdat dat de enigste mens op aarde nog was die het systeem kende...had ik weinig keus toen..
het is net zoiets als het Kugelfisher systeem dat nog ouder is..als het loopt loopt het
krijg je problemen ermee ..then you're facked...
ombouwen naar Digifant en gauw vergeten die ellende..
Reply With Quote