View Single Post
  #598  
Old 01-11-2021, 18:46
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 955
Default

Quote:
Originally Posted by René
Ik heb ook al eerder op DF uitgelegd aan je dat als ik andere rijders tegenkom, dat ik geen onnodige risico's ga nemen en dat ik liever dan maar ff van het gas ga en ze later op een recht stuk voorbij ga, dan dat ik ga proberen uit te remmen of andere capriolen waarmee de kans op schade rijden groter wordt. Als mijn rijstijl wordt beoordeeld op die momenten, dan moet je even het filmpje bekijken van vorig jaar.

I know, zoals gezegd is dat alleen maar goed want er valt idd niks te winnen.

Quote:
Snelste rondetijd vorig jaar is een 2:10.8. En dat was er eentje zonder dat ik andere rijders tegenkwam, dus overal laat remmen en overal zo hard als het kon. Echt veel sneller zit er voor mij met de huidige setup niet echt in.....het zit hem echt in de dramatische bochtensnelheid

Ik weet/ ken dat filmpje van vorig jaar niet (meer), maar dus precies wat ik bedoel, bij een fatsoenlijke vrije ronde zakt het al aardig
Met die onderstel verbeteringen gaat dat dus helemaal goed komen, ik ben benieuwd en kijk lekker mee!
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote