View Single Post
  #165  
Old 18-09-2023, 19:08
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 851
Default

Weer een stapje verder.

Ik Had dus rubbers besteld voor de Eibach stabilisatie set. Dat is niet helemaal zoals gewenst verlopen. Ik had rubbers aangevraagd, met het typenummer van de set. Daar heb ik een prijs voor gekregen, en toen heb ik besteld. Toen het pakketje aan kwam, zaten alleen de rubbers er in voor de achterste stabilisatie stang. Contact opgenomen met de leverancier, en de reactie was, dat de rubbers voor standaard voorgeperst op de stabilisatiestang zitten, en dus niet los geleverd kunnen worden. Misschien had je dat even van te voren moeten melden, was mijn reactie. Nog aangegeven dat hij een prijs heeft opgegeven voor de hele set, en niet alleen voor de achterste, en ik dus graag de helft van het geld terug wou, ook omdat ik 95 Euro voor 2 van die simpele rubbertjes vrij absurd vond. Daar wou hij niet in mee, toegeven dat hij fout zat, of excuses kwamen er ook niet, enkel dat ik ze eventueel terug kon sturen.

Maar goed, omdat ik dus geen rubbers voor de voorste stabilisatiestang heb, en ik die juist nodig ben om verder te kunnen, heb ik wat PU giethars besteld, en ben ik ze zelf maar gaan maken.

Eerst heb ik de originele beugels van de stabilisatiestang afgebrand, en toen eens een passing gedaan om te kijken waar de rubbers moeten komen.




Toen een pasplaat gemaakt, en de onderkant afgedicht:




Dan maar hopen dat alles afdicht, en voila.


__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote