View Single Post
  #39  
Old 12-02-2004, 12:00
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,878
Default

Ach riepen we een paar jaar geleden al niet dat het duur werd..

Als die dingen populair zijn ga je gewoon veel betalen voor die rommel, op het moment dat ook Engelsen, Jappen en USers zich er mee gaan bemoeien dan kun je je er beter bij neer leggen ,er helemaal mee kappen of er gewoon handig gebruik van maken! Ergens anders kijken weet ik veel wat........ Fight against it!

Ik geef de handelaren geen ongelijk, als er nog steeds dwazen zijn die er dat geld voor over hebben.. waarom zou je het dan niet vragen? Ik moet bekennen dat ik het wel zou doen; waarom tevreden zijn met minder als het ook ietsje meer mag zijn....

Er is niemand van de handelaren die zich als soort van Aldi gaat profileren, gewoon wat meer autos omzetten tegen een geringere marge, dan kan je leuke dingen verwachten.. Er zijn wel handelaren die zeggen dat ze weinig winst maken omdat ze ' een hoge doorstroming' hebben maar ik volg het een beetje en zie dat winsten van zo'n 100 % geen uitzondering zijn!

Kennen jullie deze engelse site trouwens... Verkoopt ook VWClassics wagens; http://southwestsplitz.co.uk/home1.htm


Michel
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers!

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote