Hoi luitjes,
Hier weer een kleine update.
we zijn begonnen om de achterbrug te monteren.
Alle bouten, moeren en de 2 lagers zijn nieuw.
Dus het monteren ging van een leien dakje.
Toen zijn we de voorste veerpoot gaan monteren, toen kam ik tot de conclusie dat het tap-eind wel heel erg kort was.
Ik heb toen op het forum de vraag gesteld of de ring van de originele veerpoot die aan het einde van het tap-eind zit, er op het schroef set ook weer tussen moet, nee dus.
Dit is inmiddels verholpen en ziet er goed uit.
draagarm kompleet nieuw, fusee, en de voorste wielnaaf gemonteerd.
Toen heb ik de remschijven nieuw, remklauwen ook nieuw, remblok houders + de daarbij behorende geleiding staven gemonteerd, deze heb ik nog via Henk pigo
kunnen bemachtigen, Henk nog maals bedankt.
Ik heb toen de brandstof leiding van het zolder gehaald deze had ik namelijk nog liggen, origineel en al voor gebogen op maat.
Nieuwe rubberen sluisprofiel voor de leiding aangeschaft, en toen onder de auto.
En het stuurhuis ook voor een deel gemonteerd, klaar om de andere delen er aan te monteren.
Zo dat was het dan weer voor even.
Op naar de volgende update.
Groetjes Patrick.