Thread: Das niet veul
View Single Post
  #22  
Old 27-11-2007, 19:23
Rallyegek Rallyegek is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 651
Send a message via MSN to Rallyegek
Default

neem niet teveel moeite voor deze bak.

heb ook gemailt met de beste man..... en gebeld

in de ad staat dat alleen de deuren last hebben van roest....... over de tel zei die het ook........

heb dus gvvvvv bijna 7 uur op gedaan om gewoon een roestbak te bekijken.....

deuren vondt ik geen ramp.

kleine samenvatting;

dorpel links is nieuw, maar niet vastgelst an de binnendorpel en bodemplaat, hier moet eerst over de hele lengte een strip tussen of een nieuw bodemplaat.

dorpel rechts moet gedaan worden

kokerbalken voor vertoonde roest, thv v.bak

links en rechts achter wielkast randen zijn lelijk gedaan thv bovenkan achterbumper loopt er links een streep over de auto tot wielkast plakwerk ala dorpel links ?

achter dwarsbalk is verrot

en dit was ongeveer alles wat ik zo een beetje kon vinden in 5 min op me knieen in de regen op een zondag na een ritje van een krape 4 uur.

als je met die wagen 10 min met een rotgang over een klinkerweg gaat ben je de halve bodem al kwijt

en idd in 4 dagen tijd is de beste man al van de 950 naar de 450 gezakt

de eerste die em belt mag van mij wel vragen of die de auto ooit wel eens van de onderkant heeft bekeken........als die ja zegt moet je maar zeggn dat die groninger het wel gedaan heeft.

was wel 1 erg opvallend +puntje aan de auto......... ik zag spikkie de splinternieuwe remleidingen zetten

voor mij is dit de moeite niet waard om op te gaan knappen.

en btw, ben zondag wezen kijken.
kwam ze vrouw aan de deur, hij was ziek...........

het eenigste wat ze zei dat de auto 1 op 21 rijdt, van eerste eigenaar geweest was en bijna belastingvrij. en daar heb je wat aan als die op de oprit staat te roesten............

zoowwww dit moest ik ff krijt
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan)
Caddy mk1 1983 (daily)
Passat variant 1981 (project)
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)