View Single Post
  #4  
Old 27-08-2008, 20:44
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Quote:
Originally Posted by kawouter
Hallo,
Bij mijn nieuwe polo coupe gaat de ruitenwisser niet sneller dan de interval stand. De hendel van de ruitenwisser gaat gewoon niet verder naar beneden. De 'normale' en de 'snelle' stand doen het dus niet.

Hoe kan ik dat weer goed krijgen?


interval is hendel naar beneden, voor de rest van de standen moet de hendel omhoog

Quote:
Originally Posted by kawouter
Er zit redelijk wat speling op het stuur. Ik kan dus redelijk heen en weer bewegen voordat er beweging komt in de wielen. Is dit verholpen zodra er andere dempers en veren onder komen of moet dit afgesteld worden?


Voel eens aan de stuurstang onder het dashboard.
Daar waar de beide delen van de stuurstand in elkaar zitten (ter hoogte van het rubberen ringetje), zit daar de speling?
Of zit de klem helemaal onderaan niet goed vast?
Speling kan ook in het stuurhuis zelf zitten.

Quote:
Originally Posted by kawouter
Als ik ga rijden dan zit er een fluit in de motor. Net alsof er een turbo op zit. (wat helaas niet het geval is ) Wat zou dat kunnen zijn?

Distributieriem die aanloopt? Idem voor v-snaar.. Dynamo met versleten lagers?

Quote:
Originally Posted by kawouter
De schakelpook zit op de een of andere manier erg ver naar voren. Om hem in zijn 1 en zijn 3 te zetten moet ik erg ver naar voren (bijna met mijn rug van de stoel af zeg maar). Dit was bij mijn vorige polo niet zo. Kan ik daar iets aan doen of is dat gewoon de bouw van deze auto?


Misschien pookstang verbogen?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote