View Single Post
  #1  
Old 17-09-2008, 17:32
orangecaddy orangecaddy is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2
Default 1.6gtd inbouwen waar op te letten

1.Zoals ik eerder al had verteld was mijn cilinderkop kapot en was ik aan het kijken of ik een andere kop of ander blok in zou leggen. Omdat er ook meerdere dingen aan moesten gebeuren.
Bij deze heb ik eff de vraag. Als ik een 1.6gtd in wil bouwen (er heeft een gewone 1.6d ingelegen.) Past dat allemaal zo?? wat moet ik aanpassen of overzetten of op letten. Of weten jullie waar ik dat kan vinden.
Dingen zoals kan de uitlaat blijven zitten en alleen spruitstukoverzetten en elektrisch, motorsteunen, bak, assen en wat voor dingen nog meer.
En kan ik het beste een complete golf2 kopen met gtd er in. of is alleen blok met spruitstuk al voldoende ook dit soort dingen.

2.Van meerdere heb ik trouwens gehoord dat het wel normaal is dat een 1.6d met moeite 130 haald.Dus echt plankgas. Nu rijd ik zon beetje 1000km in de week. Meeste snelweg km's is het dan wel verstandig om te overwegen weer de 1.6d te maken of andere 1.6d er in te leggen. Of zou mijn kop dan weer kapot lopen.? Rijd een van jullie dagelijks een 1.6d met zeker 1 a 2 uur 120 a 130 op de snelweg? Laat me even weten.

Graag snel antwoord haha want muh caddy staat al te lang stil.haha
Reply With Quote