View Single Post
  #54  
Old 24-12-2008, 11:57
stinky's Avatar
stinky stinky is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 438
Default

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
blok zit nog niet in de corrado hoor maar dat steld niet zoveel voor! kabelboom maken is leuker werk, we gebruiken alleen het elecktronise gaspendaal we halen de pendalen kit uit de corrado en verbouwen het zo dat het elecktronise gaspedaal er op past. zekeringskasten zijn allemaal het zelfde, teminste neem aan dat dit orgineel een golf g60 was?! dan is ie het zelfde! mijne 1e maatje gebruikt zijn corrado tellerbak en mijn andere maatje gaat in zijn mk3 een golf 4 daschbord maken ook met r32 teller, we zijn er namelijk twee tegelijk aan het bouwen. dus een golf3 vr6 naar r32 en een corrado vr6 naar r32


Mijn Golf is een 16 klepper geweest, dus moet ook de voorruit nog laten plakken. Ik heb alle pedalen en zat eraan te denken om alle pedalen van de R32 pas te maken aan het schutbord van me MK2. Maar dan ga ik ook even opzoek naar een G60 zekeringkast. Maar heb je foto's van de kabelboom, hoe je hem pas hebt gemaakt. Of zou je misschien schema's hebben voor me? Dat zou helemaal geweldig zijn. Ik ben ook wel benieuwd hoe de corrado en MK3 eruit zien.
Reply With Quote