View Single Post
  #12  
Old 07-04-2018, 20:52
Teoman Teoman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2018
Posts: 9
Default

Goeden avond allemaal

Ik heb al een update voor jullie ik heb de mfa hendel erop gezet de instaltie was niet heel
Moeilijk waneer je de zekerings kast los heb gehaald aan de achterkant klik je hem in
Het is een groene stekker en er is maar een plek waar die past dus dat kanje onmogelijk
Mislukken maar goed plus minus anderhalf uur verder (vooral omdat ik
Te voorzichtig ben ) was het klaar nadat het klaar was merkte ik dat de toerenteller de hendel en de klok niet werkte nou ja de klok showt wel tijd maar ik kan die niet instellen en ik kan hem niet op mfa krijgen rondtje gereden maar nog niks ik heb is goed gekeken naar mijn mfa loze tellerbak en maar de teller met wel een mfa en er zijn een paar dingen op gevallen als eerste zag ik dat er een special adaptertje op zit dit is blijkbaar na het zoeken op het web een indicator voor het zien hoeveel je brandstof je gebruikt economie dus daarvoor moet ik een kabel hebben toen keek ik naar de stekker ingang en ik zag dat er een paar pinnen bij die van de mfa meer waren dus excuses voor het lange bericht maar de vraag is dit : stel ik zal de stekker van d ie auto ook meenemen denken jullie dat die mfa aan zal springen en of ik nu wel of geen relay nodig heb ik heb ook gebeld naar die man en hij zij dat het geen probleem is als ik mijn geld terug wil daarom wil ik het juist proberen het te laten werken in mijn 1.3 golf 2 ik hoop dat jullie mij mischien kunnen helpen of meer weten wand ik ben een geen monteur wel heel technish Met vriendelijke groet Teo
Reply With Quote