View Single Post
  #1  
Old 13-09-2020, 11:28
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 365
Default Is dit op de weg te krijgen ??

Nu mijn golf 1 al een tijdje af is ben ik al aan het kijken voor een nieuw projeckt

Ik wist in het begin niet goed wat ik wou maar wist wel dat ik iets luchtgekoeld wou maar geen kever
Heb gedacht aan een squareback,brasilia of fastback maar daar is meestal niet veel aan te sleutelen want de meeste zijn al gerestaureerd of ze zijn te slecht om er iets aan te doen

Nu zie ik al verschillende keren hier op de startpagina foto,s voorbij komen van zelfbouw buggy,s/quad,s op een kever chassis en dit lijkt me echt super leuk om te bouwen

Ik zal hier langere tijd mee bezig kunnen zijn en zal mijn sleutel skills een upgrade geven omdat er veel dingen zullen zijn die ik nog nooit heb gedaan

Echter vraag ik me af of ik hier wel de openbare weg mee op mag

Als ik een kever koop met kenteken en ik daar een ruska buggy kit op zet dan kan dit gewoon maar als ik er zelf een buggy op bouw moet ik dan naar de rdw om hem om te laten keuren ?en zo ja is er dan ook een kans van slagen dat ik hier een kenteken voor krijg ?

En als ik de richting in ga denken van een quad moet ik dan mijn kenteken aan laten passen omdat ik van auto naar quad ga ?

Ik heb als voorbeeld 2 foto,s om een beetje duidelijk te maken wat ik bedoel

Ik hoop dat iemand hier er wat meer vanaf weet Want het rdw wordt je net veel wijzer van





Reply With Quote