View Single Post
  #525  
Old 16-03-2020, 12:29
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Natuurlijk geef ik het uiteraard nog niet op.

Ik moest zoiezo voor 6/04 naar de keuring had hier de uitnodiging voor gehad.
Bedoeling was om te gaan en afwachten wat ze zeiden, en had misschien de g-lader eraf kunnen nemen. Maar de man in Kwestie kende het wel en zal gedacht hebben" dien zullen we is hemme"

Maar dat terzijde...

Inderdaad hoor je hier en daar die het op papier hebben, en dat ga ik ook proberen natuurlijk, maar ga eerst afwachten wat ze beslissen.
Maar zoals @Heinz74 hier al aangeeft zijn er die het in hier op papier hebben die motor swap, MAAR DAAR IS EEN GROTE MAAR AAN.
Ze krijgen van ergens een stempel, maar er is maar één die goedkeuring kan geven hierin en dat is de autoconstructeur van het merk zelf, en die gaan dat nooit doen.
Ze dus ze hebben het op papier en zijn met alles in orde kwa administratief en als ze controle hebben niets aan de hand.
Maar inderdaad vanaf een ongeval met stoffelijke schade gaan ze alles onderzoeken en dan hang je, want dat papiertje gaat toch niet tellen.
Dat is natuurlijk het risico dat wij nemen.

En ik was ook aan het denken voor naar de Walen hier te rijden voor daar naar de keuring te gaan, dit is toegelaten, maar blijkbaar hanteren ze wel de wetten en normen waar de auto is ingeschreven, en dat is bij mij natuurlijk het Vlaams Gewest, Wat hebben wij hier toch een tof land hé!

Ik wacht gewoon die maanden af en dan zien we wel verder.
Maar ik wil door die keuring geraken!!!
Ik ben weg van die G60.
Kan voor een golf 2 gaan met origineel die motor, maar dat is gene golf 1 é

De eg er terug in met 110pk zie ik echt niet zitten...

Ik ga al is kijken of ik met die commissie contact kan opnemen.

@Robertvoorst

Geen kat of Lamdasonde, maar deze houd ik al wel in gedachte hoe ik het naar beneden kan krijgen.

@Van Limburg

Mijn golf is een ingevoerde vanuit Zweden.
Er staat enkel op dat het 1.8 is, en dit moet 1.6 zijn, maar ik had dat zo gelaten om meer kans te krijgen bij de keuring.
Daar weten ze toch niets van welke motor bij welke maand/jaartal hoort.
en meer staat er inderdaad niet op.
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote