View Single Post
  #1  
Old 23-04-2020, 18:44
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 367
Default Claxon defect ( af en toe)

Zoals de titel al verraad doet af en toe de claxon van mijn golf 1 het niet

Dit probleem had ik ook al voor ik de auto had gerestaureerd maar tijdens de restauratie heb ik de stuurstang schoongemaakt ,de bekabeling nagekeken en getest ,de claxon vervangen en de sleepring samen met het contact van de claxon in het stuur schoongemaakt maar toch weigert hij af en toe nog dienst

Als ik op de claxon duw dan doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet als ik de drukknop op het stuur los haal en het kabeltje op de sleepring leg,doet hij het Soms wel soms niet dus mijn vermoeden is dat het niet in het stuur zit

Het aarde kabeltje in het motorruim is aangesloten op de carrosserie en uiteraard is de verf plaatselijk weg gehaald

Als er iets los of kapot is lijkt het me dat de claxon het helemaal niet meer doet en niet af en toe wel niet
Ook komt het in een ritje van +- 1 uur voor dat hij het eerst wel doet dan weer niet en dan weer wel en andersom

Ik weet echt niet meer wat het kan zijn en zou dit probleem graag willen oplossen dus als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag
Reply With Quote