View Single Post
  #23  
Old 29-04-2018, 21:15
cornemk1 cornemk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 94
Default

Het is onder tussen weer een tijdje geleden. Maar er is weer veel veranderd aan de golf 2

[IMG]
[/IMG]

Een setje BBS rc 041 gekocht maar op getrokken nangkang rijden vond ik niks met 250pk

En een jaartje later kon ik een net setje OZ Superleggera's 16" overnemen van een maat die ik heb laten powdercoaten.
[IMG]
[/IMG]

En voor de looks maar ook voor de remkracht een setje porsche boxer remklauwen gekocht en laten spuiten.



[IMG]
[/IMG]

En die gemonteerd met adapters van epytec.
[IMG]
[/IMG]

En afgelopen winter mijn achteras rubbers vervangen samen met draagarm rubbers van SUPER PRO.
Wat een grote verbetering is!
[IMG]
[/IMG]

Gelijk aan de voorkant nieuwe wiellagers stuurkogels en fuseekogels geplaatst.

Ideaal op een poetsbrug voor in een garage waar je niet veel ruimte heb.
[IMG]
[/IMG]

Afgelopen tijd een setje originele Gti bumper op de kop kunnen tikken en een originele '84 gti grill.

De originele stoot strips zijn er ook vanaf en wil er gti plak stoot strips op doen met een rode bies die ik ook voor een mooi prijsje heb kunnen kopen.
[IMG]
[/IMG]
Vorige week de kabelboom in het dashboard vervangen door nette originele. De mijne waren nogal in geknipt en gedaan alles werd netjes alle verlichting van de knoppen doen het ook weer.
Originele radio doet het ook weer alleen de speakers even aansluiten

Heb ook.nog een versnellingsbak van seat ibiza gekocht voor betere verhoudingen dan de ABF bak die er nu onder zit.
Maar eerst nog even sparen voor een sper dan kunnen we die ook uit wisselen

Mvg
__________________
'86 Golf 2 20vt
Reply With Quote