View Single Post
  #550  
Old 10-09-2017, 10:12
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Na een lange tijd erg druk te zijn geweest voor klanten, heb ik eindelijk weer wat meer tijd voor mij zelf op bijvoorbeeld de avonden en de zaterdagmiddag

Omdat er in de meeste race-klasses geen onderscheid word gemaakt tussen de turbo en non-turbo auto's ben ik genoodzaakt om een turbo-motor te gaan gebruiken. De motor is op papier al klaar en zal deze stap voor stap bij elkaar gaan kopen/sparen om hem pas aan het einde op te gaan bouwen als de auto al gespoten is zodat deze niet te lang stil zal staan wat niet goed is voor een motor.

De motor heb ik inmiddels staan en omdat de originele kleppendeksel een lelijk ding is heb ik een kleppendeksel naar mijn wens laten maken. Ik weet dat het niet bijdraagt aan de prestaties, maar het is immers mijn hobby-auto en wil er wat moois van maken. Hij moet nog geanodiseerd worden, maar is voor later als ik meer delen tegelijk kan weg brengen











De achteras is ook klaar zodat ik binnenkort ook zal weten hoeveel ik uit de achterwielbakken/schermen moet gaan slijpen.





Reply With Quote