View Single Post
  #157  
Old 20-10-2019, 20:00
Jan-Turbo Jan-Turbo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 386
Default

Al weer even geleden dat hier een update heeft plaats gevonden!

Inmiddels is de Caddy weer geheel gemonteerd en heb ik de juiste maat velgen weten te vinden.
Deze waren opgeknapt en in de 1e instantie niet helemaal naar mn zin.
Toen de caddy echter weer compleet in elkaar zat blijken e velgen toch wel erg super te staan. Dat is echter mijn mening, een ander zal misschien andere gedachten daarover hebben.
Afgelopen vrijdag de Caddy op de ambulance gezet en heen geweest te uitlijnen. Daar weg meteen door gebracht naar mn garage waar er aankomende week een verse apk op komt. Aankomend voor jaar na dik 5 jaar eindelijk gewoon eens een keertje touren en wellicht eens een meeting gaan bezoeken.
Ondertussen ben ik al een paar avonden bezig geweest om alle foto's te sorteren en op volgorde op te slaan. Dat is me ook nog wel een behoorlijke klus gezien het aantal foto's wat ik er (blijkbaar) van heb gemaakt.

De gekozen kleur heeft tot nog toe al veel leuke reacties opgeleverd en dan heb ik er nog niet eens mee gereden.

Wanneer ik alle foto's op orde heb ga ik er eens een avond voor zitten om ze op volgorde van begin tot eind hier in dit topic te plaatsen.

Mede op aandringen van mijn vrouw ben ik weer op zoek naar een nieuw project. Weer een caddy? Nou nee, dat caddy gebeuren hebben we inmiddels wel beleefd.

Ik ben op zoek naar een golf mk2 country. Inderdaad, de syncro uitvoering op hoge poten. Deze zijn echter nog niet zo heel makkelijk te vinden! Ik zoek er 1 waaraan ik wat te doen heb. De betaalbare country's zijn veelal niet meer dan wat schroot op wielen (als je geluk hebt) en wat wel enigzins de moeite waard is kost tussen de 10 en 20k. Je moet wat over hebben voor je hobby maar het moet wel leuk blijven!
Dus als iemand ergens nog een country onder het stof heeft staan en er vanaf wil met de zekerheid dat ie niet word verkocht in onderdelen dan hou ik me aanbevolen!
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily
Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project
Reply With Quote