View Single Post
  #1  
Old 24-09-2007, 08:19
Screwball Screwball is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 4
Default Golf 2 loopt op 2000 toeren Stationair

Hallo,

Ik zou me allereerst even voorstellen

Ben Sjoerd 21 jaar en kom uit nijmegen!

Sinds 3 weken heb ik een golf 2 Fire And Ice waar ik zeer tevreden mee ben heb voorheen een Mk2 1.3 gehad om ff in te beginnen.

Hier de foto's







Ondertussen ff een bonrath embleemloze grille erop gezet




Nou is mijn probleem, nadat ik mijn computer heb gereset (door de plus pool er 5minuten af te halen) is mijn motor op 2000 toeren stationair gaan lopen als hij op temperatuur is (als hij koud is loopt hij op 1250 / 1500)

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, nou draaide iemand mijn verdelerkap een stukje naar links en mijn motor liep netjes stationair, alleen hij liep voor geen meter, de benzine inspuiting was helemaal verkeerd.

Alles goed en wel beetje bijgesteld hier en daar maar de auto liep gewoon niet goed, dus hebben we de verdelerkap weer op zijn normale positie gezet waardoor hij dus op 2000 toeren stationair draait.

Nou is mijn vraag hoe krijg ik nou mijn toerental weer op 1000 toeren stationair? (eigenlijk tussen de 750 en 950)

Het gaan om een 1.8 8v RP motor, ergens had ik ook gelezen dat je bij die motorblokjes het stationair toerental niet kan afstellen.

Iemand nog een idee?

Gr

Sjoerd
Reply With Quote