View Single Post
  #1148  
Old 21-11-2016, 14:41
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Cupjes zitten weer om de wielen... 8)

Wat een verschil donkerdere wielen maakt, :shock:

Vergelijking is misschien niet helemaal eerlijk om dit even crappy pics zijn in de regen, en ik krijg nu toch de kleur van de wielen niet op de foto.

Remmerij valt veeeeeeeeeeel meer op nu, ding heeft nu echt ballen gekregen en dat betekend dan ook maar 1 ding voor vant winter.. VT575 8) 8) 8) :E


Zal van de week even wat betere fotos schieten, dit is even snel om een idee te geven...









Craphone pic
[url=http://s32.photobucket.com/user/turboparts78/media/20160703_132034_zpsmfn3hsjr.jpg.html]



Omdat ik me ziek ergerde aan die zwarte middenarmsteun, en omdat het bijna mission impossible is om een zimt te vinden.

Alle zimt individual interieurs werden geleverd met de zwarte armsteun, wat bmw daar bezielde weet ik niet.. :SCRATCH:

Je kreeg hem alleen in de interieurkleur als je de individual optie aanvinkte voor extended leather... was een absurd dure optie en dat betekende dat je onderste deel van het dash in leder was.. en dan kon er een zimt armsteun af.

dus een nieuwe gevonden, na lang zoeken... wat nog zeldzamer is als een stel kontn**kende pokemons vinden in de voortuin van de plaatselijke kerk.








Zwarte pedalen en handremgeval zijn onderweg..
Auto staat bij World of Wax Detailing...

Staat ie er morgen weer tip top bij..





Sneak peak... wordt wel wat...






Weekend even naar de airstrip geweest met de VVT Lupo Turbo

Eindelijk eens goed weer, en paar plaatjes van de kappersmobiel geschoten... volgende week even de CSL wielen eronder..

En eindelijk achter gekomen dat een gebonk/geklapper uit mijn KW V3 veerpoot komt, dus van de week er even onder vanuit en even kijken wat hiermee moet gebeuren, zal wel terug moeten naar KW in Duitsland en dan ben je zo weer 4 weken verder :S

















__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote