View Single Post
  #34  
Old 17-11-2009, 22:07
arnout99cc's Avatar
arnout99cc arnout99cc is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 192
Default

Nee inderdaad, zo'n griptang heb ik niet. Ik snap ook niet helemaal hoe ik die toe zou moeten passen. Als de kop van de bout eraf is heb je eigenlijk niets meer over om vast te pakken toch? Ik zal proberen hier komend weekend even een foto van te maken oid. Ik had trouwens wel wat torx dopjes, maar die waren alleen kleiner, dus dat kan ik komend weekend nog eens proberen na naar de winkel te zijn geweest.

Verder is de electra er nu uit. Alleen de electra die echt op de motor zit heb ik nog laten zitten. De bedoeling is om zsm de motor eruit te hebben. Later kan ik altijd nog een keer naar die kabelboom kijken. Ook zal de versnellingsbak waarschijnlijk gereviseerd gaan worden als de auto opgeknapt gaat worden.

Weet iemand hoe je de diesel uit de tank kan laten lopen? Ik heb wel het buisje gezien waar het uit moet komen maar uit haynes begreep ik niet waar nou precies het boutje zit of wat ik los kan draaien.

Volgend weekend gaat de auto op bokken zodat we eronder kunnen. Zo kunnen we de uitlaat, schakelmechanisme, diesel en remleidingen los gaan halen.
Uiteindelijk blijft er dan niet heel veel meer over! Hieronder wat foto's van de vorderingen.


















Reply With Quote