View Single Post
  #52  
Old 21-12-2003, 23:20
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

De reden dat ik geen binding meer heb/wil hebben met oude forum is niet de inhoud, of de leden, maar de manier waarop het forum werd gebruikt tegen sommige leden. Daarom kom ik er liever niet terug en heb ik zoiets.. laat de vorige eigenaar er maar mooi mee zitten.

Redelijk was geweest als het sluiten een aangekondigd besluit was geweest, en als alle info van de leden gewoon werd vrijgegeven. Op deze manier hoeft het voor mij niet meer, en ik heb veel vertrouwen in VW Scene, en de mensen er achter.

Waarom zo nodig het oude forum op deze manier weer terug brengen? Vat het niet verkeerd op, maar ik zie het nut er niet van, want je koopt alleen het concept toch? De info neem ik aan gaat niet mee door, en ik zou het vervelend vinden als ik opeens mijn typwerk terug vind op die site waar ik persoonlijk liever een punt achter zet.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05