View Single Post
  #1  
Old 06-12-2004, 21:34
Koen is sleeping's Avatar
Koen is sleeping Koen is sleeping is offline
Volksforum QUATTRO Donor Sleeping since 2004
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,225
Default Sleeper te koop!

Hij mag weer weg! De Sleeper gaat in de verkoop. Ideale kans om voor weinig per maand hard te rijden. Want de vaste lasten van een 1.3 (hij staat zo op kenteken), maar wel stiekum een 1.8 16V (KR) onder de kap. En Spatlappen natuurlijk!!

Er staat wat meer info over deze auto op www.dubstreme.com onder projecten.
Koppakking is 3 weken geleden overleden en weer gefixt. Maar ik heb er geen lol meer in, dus weg met die kar! Hij loopt nu weer, maar moet eens goed afgesteld worden. Hij gaat deze week nog naar de dokter voor een checkup.
En hij is gekeurd tot Augustus 2005 geloof ik. De ontsteking is net voorzien van een nieuwe hall-gever, de distributieriem is in oktober vervangen, de banden zijn nog behoorlijk (14" 185/55 voor en 185/65 achter)




Verdere opbouw van deze CL: 16V KR-motor (143pk gemeten aan de motor),
2Y-wisselbak (van 16V), K&N-vervangingsfilter, origineel 16V uitlaatsysteem, Koni Geel rondom,
ongeveer 40 a 60mm verlaagd d.m.v. Jamex veren, origineel CL-interieur (blauw grijs),
origineel 16V remsysteem (geventileerde schijven voor, massieve achter)
GTI tellerhuis met MFA.
(tekst komt van dubstreme.com, maar wel ge-update!)

De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat hij een beetje aftands aanvoelt, door die Koni's rammelt alles nogal en hij is behoorlijk rauw in de omgang! Geen auto om moerders de vrouw mee naar de buurtsuper te sturen dus.

Vraagprijs 800 Euro

inclusief stoffen Corradostoelen, dubbele Reesmus (los meegeleverd), paar dozen onderdelen (compleet extra injectiesysteem en zo) en setje 7J 15 Azev wielen met 195/50-15 (goed profiel) extra. Velgen moeten wel gespoten worden.
__________________
I'm trying to see things from YOUR perpective....
But I can't get my head that far up my ass!