View Single Post
  #9  
Old 04-04-2006, 20:41
joossie's Avatar
joossie joossie is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,033
Default

Ja je hebt helemaal gelijk Peter... ben het helemaal met je eens...

Mensen denken tegenwoordig overal weer een dikke velg van te maken, en een mooie bv BBS die moet je duur betalen ( want iedereen weet ondertussen dat die dingen nu nog veel geld waard zijn) en het is een oude velg dus die raken een keer op.... dus gaan ze op zoek bv op de sloop naar iets wat nog weer mooi te maken is en word er niet meer nagedacht over de veiligheid van de auto want de velg en de band is het enige wat tussen jou en de auto zit.

Heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik iets had voor een klant dat niet meer te richten ( omdat het zo krom was dat het niet in de pers paste) of af te draaien was omdat het dan te dun werd. En dan moeten wij gaan vertellen dat het niet meer goed komt, en das jammer van het vaak duur betaalde velgje.



En als ik zo een beetje in de rond kijk dan lijkt het wel of iedereen dit jaar op bbs voorkomt rijden.... ook hier op het forum heb ik het vermoeden dat iedereen bbs freak is, maakt ook niet uit. Maar als ze dan volgend jaar de bbs willen verkopen omdat iedereen erop rijd dan raken ze de bbs niet meer kwijt voor die 1000 euro die die gekost heeft.... Kijk maar eens in de vw bladen van een paar jaar geleden toen kocht je nog een bbs set voor 200 gulden...
Ik denk dat het met de bbs helemaal uit de hand loopt.

Maar goed zo denk ik er over..

Dus mensen kijk goed uit voordat je wat koopt...... koop geen kat in de zak.
Reply With Quote