View Single Post
  #4  
Old 24-04-2019, 11:01
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

aangemeld in 2012..maar was mijn inloggegevens verloren..eerdere inschrijving zal ergens 2010 zijn..
ben ook niet zo actief meer,heb bijna 20 jaar in de Golf/Jetta 1-2 gezeten ,ben zelf 45 nu
ben jaren lid geweest van de GTI club holland..alle meetings toendertijd wel gedaan cq meegemaakt..
moet eerlijk zeggen dat al dat moderne spul mij ook niet zoveel meer doet..
het is ook een andere digitale tijd geworden ,men sleutelt tegenwoordig met de laptop
terwijl ik vroeger op de vrijdagavond om 22.00u de bak bij mijn GTI er nog aftrok om de koppeling te vernieuwen ..
ikzelf rijd overigens alleen nog maar BMW tot max bouwjaar 2000 met een 6 pitter erin..
heb een e30 4 deurs in Delphingrau en een e36 touring tegenwoordig ..
ik vind een Golf 1 GTI en toch zeker een 83er nog steeds een leuk ding..maar was het gewoon ineens beu..
2 garageboxen vol onderdelen en een witte Pirelli in 2007 'weggegeven' toen en een e30 325i teruggekocht ..
ik lees nog wel dagelijks mee ,deel af en toe wel eens een corrigerende tik uit als het over de GTI type 1 gaat
want velen denken te weten soms hoe het zit,terwijl het niet zo is..de 'echte' kennis van die dingen is aan het vervagen..
zal geen 20 jaar meer duren eer er een 76er word aangeboden met brede achterlichten anders..whahaha
Reply With Quote