View Single Post
  #9  
Old 25-08-2017, 10:42
MauSeR35's Avatar
MauSeR35 MauSeR35 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,657
Send a message via MSN to MauSeR35
Default

Quote:
Originally Posted by VAGKonzept
Inderdaad, helemaal waar. Al vind ik wel dat in veel gevallen vroegtijdige roest van imitatiedelen ook deels "eigen schuld zijn" (vandaar ook mijn opmerking daarover)...

vb. situatie zoals Mauser35 aanhaalt : in veel gevallen haal je het deel dan weg en zie je dat de achterkant nog gewoon in de zwarte transportcoating zit, geen antisteenslag oid, roest aan montageplaatsen omwille van direct na het lakken nog wat gewrongen bij montage, niet overal goed gedekt (randjes)... enz... Laat ik nog in het midden of dat dan op eigen vraag was of niet (zo goedkoop mogelijk).

@ Mauser35 : Ik wil niet beweren dat bovenstaande daarom bij jou van toepassing is, maar was een mooi voorbeeld van hoe het helaas wel dikwijls is


Had ze gevraagd het fatsoenlijk te doen, was destijds al een wat oudere auto vanuit hun oogpunt, dan zou er toch een belletje moeten rinkellen?! (heb niet omde goedkoopste optie gebedled ook dus )
optisch was t spuitwerk wel ok, alleen de afwerking aan de achterkant was enkel overgewaaierd, heb er zelf nadien nog extra behandeling op los glaten maar t mocht niet baten.
Duur leergeld geweest. volgende keer beter.
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
Reply With Quote